Berg11 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Hei! Jeg har ikke lest retningslinjene, så tråden min ble stengt. Endret 3. november 2010 av Runar Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Burde ikke du gjøre dette selv?? Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Er du seriøst så desperat at du betaler 2000 spenn for at noen skal gjøre den for deg? Tipper at dette er et studiekrav som må bli godkjent for å komme opp til eksamen? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Så slikt ut. Hva om ingen gjør den ferdig før tida?? Da brude du kanskje ha begynt på den selv! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Var enkle oppgaver det der, bare å sette seg litt inn i det så er jeg sikker på at du vil få det til. Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hadde finansregnskap i fjor, og har "glemt" endel ut til nå. Men skal inrømme jeg skulle greid den ved hjelp av boken lett Om jeg gidder å laste ned oppgaven gå på soverommet og hente frem boken for å så bruke 1 time av mitt liv på å gjøre den, er en annen sak Lenke til kommentar
Berg11 Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Det er klart at det har en hensikt med at jeg klarer oppgavene selv rent pedagogisk, men av flere grunner (som jeg ikke har tenkt å utrede) har jeg ikke mulighet. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Du burde kanskje begynne på de selv, i tilfelle ingen leverer til deg heller. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Kjøp og salg er ikke tillatt på forumet, så tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg