Coffey Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg har tatt meg en hel stasjonær PC hjem fra Canada, og satt den sammen igjen. Jeg er ikke helt sikker på at alle komponentene har overlevd turen 100 %. Ikke minst, PCen er forsåvidt ganske mye tregere nå, og den har en tendens til å fryse seg litt her og da. Det kommer også høyere elekriske lyder fra PCen, spesielt harddisk (tror jeg). For en person som er veldig datainteressert, men ikke vet stort sett mer enn hvordan sette en PC sammen, hva kan jeg gjøre for å vite hva som gjør PCen treg, hvilken komponent som rett og slett ikke yter det den skal? Hvilke programmer for å teste kompontenene? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Kan jeg bumpe denne? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hvis du skal ha en alt-i-ett test så er vel kanskje PCmark det nærmeste jeg kan komme på. Du må dog nesten researche litt på hvordan scoren din sammenligner med andre lignende oppsett. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå