koop Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 jeg har akkurat satt i et S3 Trio pcikort vedsidenav Geforce agpkortet og vil kjøre to skjermer på denne måten.... men det vil ikke virke, agpkortet funker som vanlig og pcikortet installerte seg fint men jeg får ikke bilde i den andre skjermen! jeg kjører Xp Pro hvis det er til noen hjelp... Lenke til kommentar
xoop Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Et vanlig problem , gå inn i BIOS og sett maskinen til å boote på PCI kortet. Dette har ingenting å si egentlig, AGP kortet ditt vil fremdeles være default display adapter når Windows er ferdig bootet. Lenke til kommentar
koop Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 det er det jeg trenger litt hjelp med... jeg finner ikke dette i bios... Lenke til kommentar
xoop Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Hva slags Hovedkort eller BIOS har du? På ASUS kort ligger det under [boot], og på de fleste andre ligger det under [integrated Peripherals] hvis jeg ikke husker helt feil, gidder ikke å reboote for å sjekke. Lenke til kommentar
koop Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 Asus A7V8x... hva står det i bios? jeg sjekka litt men fant liksom ike.no jeg syns så ut som displaygreier... Lenke til kommentar
xoop Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Under [boot] [Primary VGA BIOS] : Her står det sikkert [PCI Card] Lenke til kommentar
koop Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 ok takker.. *sjekke* Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Finner windows kortet? Har du drivere installert? Kan du aktivere det på "display properties" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå