Performance27 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Hei! Noen her som ha koblet anlegg i en e36 coupe før? Tidligere eier av bilen hadde en forsterker i bagasjen, noe jeg ikke har behov for siden jeg har en god forsterker i head-unit. Men, problemet er da at jeg må trekke ledninger fra høytalerne nede ved beina og opp til spillern, noen som har gjort det før? uten å måtte ta av dashen? Itillegg når jeg skulle dra ut ledningen fra høytalleren nede ved bena (som gikk bak til forsterker), kom dem frem en slaks "splitter" eller lignende en sort boks hvor det sto "altc lansing" garantert fra orgnialanlegget, og den var i bruk. noen som vet hva den var? Trenger hjelp litt fort, så takker for alle svar. Mvh. Perf Endret 3. november 2010 av Performance27 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Den boksen var nok delefilteret til høyttalerene, for du har separat diskant og bass/mellomtone. Hvis det står altec lansing på den, og det er altec lansing høyttalere, så bør du absolutt la alt det stå der, for det er bra saker. Og en separat forsterker gjør underverker for lyden, så jeg foreslår at du gjør det enkelt, og kobler inn en forsterker på opplegget som er der fra før. Forsterkeren i spilleren din er ikke mer enn 4x20w rms uansett hva det står på spilleren Lenke til kommentar
Performance27 Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Den boksen var nok delefilteret til høyttalerene, for du har separat diskant og bass/mellomtone. Hvis det står altec lansing på den, og det er altec lansing høyttalere, så bør du absolutt la alt det stå der, for det er bra saker. Og en separat forsterker gjør underverker for lyden, så jeg foreslår at du gjør det enkelt, og kobler inn en forsterker på opplegget som er der fra før. Forsterkeren i spilleren din er ikke mer enn 4x20w rms uansett hva det står på spilleren Forbanna ork med bilstereo a gitt! hehe Men, hva om jeg kjøper f.eks. en aktiv sub? og kobler alle høytallere til den og suben direkte til spillere, vil det fungere? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det funker kun hvis den aktive suben har forsterker til fulltone også. Denne feks: http://iceaudio.no/index.php?func=varer&vnr=16017 Lenke til kommentar
Performance27 Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Litt drøy pris, tenkte jeg bare skulle koble opp et enkelt anlegg jeg men, heh... Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Da kjøper du en billig forsterker, og kobler på det du har... Denne feks: http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/201_204/products_id/3188 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå