Sippe Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hei! Fikk en regning som jeg glemte å betale, men jeg fikk betalt den noen dager etter forfallsdatoen og da sto det noe om at jeg skulle betale forsinkelsesrenter som jeg fant på siden til finansdepartemantet. Så jeg betalte regningen + rentene. Noen dager senere får jeg purringen i posten. Så det jeg lurer på er, skal jeg nå betale resten av summen? (Purringa). Vist ja, skal jeg bare skrive inn det gamle kid nummeret som jeg brukte og legge til beløpet som mangler? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Nei, som regel står det på purringen at dersom du har betalt før mottatt purring skal du se bort fra den. Om du er usikker bare ring de og forklar du betalte før purringen kom. Om du er heldig så er dato du betalte nær dato de sendte ut purringen (se på konvulutten for dato). Endret 3. november 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Sippe Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Purredatoen er 1.11.10 På nettbank står det at jeg betalte 3.11.10 (Regner med at det er forsinkelse?) Sikkert best det du sier at jeg bare ringer de og får høre hva jeg skal gjøre Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Går nok bra skal du se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå