igxx Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 hei! i dag var jeg litt uheldig med blacoen og fikk det over jogge buksa min og hette genseren. HVA SKAL JEG GJØRE!?! Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Sett fyr på de. Det er nok et tegn. Utenom det fikk jeg blanco på en jeans, og jeg kan fremdeles se noen små flekker etter å ha vasket den to-tre ganger. Men det er nesten ikke synlig. Er ikke verre enn å kjøre det noen runder i vaskemaskinen. Er du veldig glad i joggebuksen din sender du den til rens. Endret 3. november 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
igxx Skrevet 4. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 er det noen andre tips? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Vask klæra? Og lær deg å ikke del opp ord. Ord deling. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 4. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 ka du mener med ord deling? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 jogge bukse Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 hette genseren samt annet rusk i førsteposten. Men vask den og håp på det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå