Ultra_Fisk Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg har nå bestilt min se t610, og gleder meg sinnsykt til og få den. Jeg lurer på hvilke programmer og spill og diverse andre ting, fint viss dere sier navn, funksjon og url. Si de beste og kuleste! -me out- Lenke til kommentar
smurt Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Du har noe å glede deg til En god side for oss med T610 er: WWW.MYT610.COM Du burde kjøpe deg en datakabel eller Bluetooth usb for å linke med pc. Fjerner du en del av det forhåndsinnstallerte på telefonen har du ca. 2 mb med plass til ting og tang. HTTP://CHRISTERSSON.ORG er også en god side. Last ned programmet " sendfile". Med det kan du overføre det meste til telefonen. Lykke til Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 Du har noe å glede deg til En god side for oss med T610 er: WWW.MYT610.COM Du burde kjøpe deg en datakabel eller Bluetooth usb for å linke med pc. Fjerner du en del av det forhåndsinnstallerte på telefonen har du ca. 2 mb med plass til ting og tang. HTTP://CHRISTERSSON.ORG er også en god side. Last ned programmet " sendfile". Med det kan du overføre det meste til telefonen. Lykke til jeg gleder meg veldig! Skal kjøpe sånn bt sak. Noen flere programmer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå