Kosepute Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg har opplevd noe merkelig med hoftene mine. For tre uker siden var jeg ute på joggetur, fikk vondt OPPÅ hoftebeinet (det kjennes ut som det er selve beinet eller ei nerve som ligger inntil hoftebeinet). Trodde jeg bare hadde blitt støl, men det har fremdeles ikke gått over! Idag var jeg på joggetur igjen, og nå har det blitt vondere også har jeg fått vondt i det ANDRE hoftebeinet Har noen noe forslag om HVA det er som har skjedd? Opplevd det samme kanskje? Håper noen har noen forslag, for det er IKKE stas å gå som ei gammal dame Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Når du kjenner smerter er det ganske tabbe å gå ut på joggetur igjen. Selvfølgelig vil smerten bli verre! Ta en pause, la kroppen hvile. Lenke til kommentar
Kosepute Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Joda, jeg er forsåvidt enig i det, greia er at det ikke blir bedre og jeg aner ikke HVA det er som er galt, eller hvorfor Viss jeg viste hvorfor eller hva som er galt kunne jeg kanskje gjort noe med det Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 For mye belastning på for kort tid. Masse muskler som fester seg på hoftebeinet. Du har nerver i senefestene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå