Papirstopp Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Litt ironisk overskrift men. Starter litt om meg: Har hatt treningslogg hær før, da var det for og bli stor, nå skal jeg legge av meg litt. Vekt ca 80-85kg varierer veldig Høyde 175 Benk 95kg Knebøy 160kg (kanskje god for mer) Markløft 150kgx3 Militærpress 70kg Mine mål for framtiden er og få bedre kondisjon, nå 100kg i benk og 200kg i markløft, men først skal jeg bli deff. Som sakt har jeg høy vekt akkurat nå men skal ned litt. Har lagt inn 20min jogging etter trening på mandager og torsdager, og på tirsdager og fredager 20min svømming. Dette blir kardio treninga mi. Treningsprogrammet atm er veldig bodybuilder'ish. Mye 12-8-6 sett osv. Har delt inn i Mandag: Rygg Tirsdag: Armer, legger og mage Onsdag: Fri Torsdag: bryst, nakke og mage Fredag: Skuldre og bein. Skal forandre på treningen til mer funksjonell trening hvor jeg vil fokusrere på funksjonell styrke. Litt strongman aktig Men det jeg vil ha mest tilbakemelding på er kostholdet mitt, så vis dere der ute kan komentere på mitt intak av mat blir jeg glad. Har litt problemer med og begrense meg i matveiene. Så bare gi komentarer på dietten min. Helst hverdag, men skal ikke forlange alt mulig av dere Endret 3. november 2010 av Ole-ThInK Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Dagens matintak: Frokost: Havergyn ca 50-100g + melk Omega 3 Lunch: 4 brødskiver med skinke og ost Mellomåltid: Shake med 30g protein 10g karbohydrater Middag: Laks ca 200g + ris ca 100-200g Mellomåltid: 1 banan Kvelds: 2 brødskiver med ca 1/2 makrell i tomat boks 1/2 pakke tunfisk + ca 20-50 g ris. Er dette for mye mat for og ligge litt i underskudd? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Sterk kar ja! Jeg er et par ca høyere enn deg, veier ca det samme og løfter mye mindre enn deg Burde trengt en deff selv... Første jeg ville gjort er å kutte ut/ned på brødskivene. Bruk mere frukt som karbohydratkilde. Proteinshaken du tar som mellommåltid, er det whey-protein? Virker heller ikke som du får i deg allverdens med fett. Prøv å ha både proteiner, karbohydrater og fett i hvert måltid. Nøtter er en fin ting, hvis du liker det Blir uansett vanskelig å si om det blir for mye/lite mat når det ikke står noe om kcal og næringsinnhold. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Det er sant, blir mye brødmat ja. Tror egentlig matintaket er helt ok sån jeg holder det nå, legger til nøtter og litt olje kanskje. Men har egentlig spist ganske mye og ikke tenkt på vekta no særlig. Helt til jeg så at jeg ikke var direkte fitt lenger. Kan forøvrig legge til at jeg er 16 år. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Bra løft i forhold til alderen! Hvor lenge har du holdt på? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Ingen som driver på med styrkeløft føler jeg er "lengre fit". Merker det også, kanskje knebøyen og markløften har gått opp. Løper kjapere, er sterkere, men fit er jeg ikke Kondisjonen er akkurat over gjennomsnittet, og blir det mye muskelarbeid å utføre på engang (foreksempel terreng) så blir jeg død sliten etter et par hindringer.. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Tror det han mente med "fit" var at han har fått høyere fett% Lenke til kommentar
Knife Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hva er "clind"? Dette: Var hvertfall hva google ga meg. Get ripped or stay clind er vel et spørsmål om han skal ned i vekt eller stå på den samme... Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Haha, er bare et ordtak en kompis av meg bruker og si. Og noen andre. Jeg har ikke peiling hvorfor det er sån. "get big or stay clind" liksom. Men jeg har alltid vært litt stor og har relativt breie hofter og lett for og legge på meg fett. Så skal prøve og ta av meg litt fett da. Så får se hvordan det går. Unnskyld Klind er vel det rette ordet. Vet fortsatt ikke hva det betyr. Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Unnskyld Klind er vel det rette ordet. Vet fortsatt ikke hva det betyr. Da ville jeg latt være å bruke det utrykket. Det norske språket er forpestet nok som det er. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Sån, nå håper jeg dere er fornøyd 2 Lenke til kommentar
Knife Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Okeeyy..Ehh..Yeess.. hva betyr fjærke? Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 4.November.2010 Trening Skråbenk/manualer: 25kgx12 28,5kgx8 30 kg x8 34 kg x5 Benkpress: 60kgx12 70kgx8 80kgx5 Flyes: 18,5kgx8 18,5kgx8 18,5kgx8 Cabel Crosser "flyes" lignende stående: 18,5kgx12 23kgx8 23kgx8 Litt random nakketrening Hardcore magetrening Jogging 20min M/oppvarming og nedtrapping ca 3km Intervaller ca 10-18km/t 40 sek, 7km/t 40 sek. Mat Frokost: Havergryn ca 80g Lunch: 4 grove brødskiver m/skinke Før trening: 1/2 proteinshake m/karbohydrater ca 40g protein 40g karbohydrater Etter trening: 1/2 proteinshake Middag: 1 kyllingfilet 50-100g ris brokkolig og salat Mellomåltid: 1 banan Kake (Ble tvingt på ) 2 små stk Kvelds: 100g tunfisk m/omega 3 Komentar Ble litt mye mat idag, jogginga var bedre en forventet. Var ok bryst trening. Men tror kanskje jeg fikk i meg for mye mat idag. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 05.November.2010 Trening Sittende skuldepress: 20kgx12 23,5kgx8 26kgx8 Militærpress: 40kgx12 40kgx12 50kgx5 50kgx5 60kgx1 60kgx1 Litt isolasjonsøvelser. Fikk ikke tid til bein dag. Men skal forandre programmet mitt til Mandag. Tror det blir frihelg, kanskje en joggetur i morgen. Kardio: 1000m svømming. Mat Havergryn ca 50-150g 4 brødskiver (grov) + skinke Halv proteinshake ca 30g protein 30g karbohydrater etter trening Resten av shakern Grandiosa når jeg kom hjem (Var selfølgelig ikke middag når jeg kom hjem og jeg var sliten så ble bare det.) Og sjokoladepudding til dessert (kompis kom opp med det...) Proteinshake til kvelds Ble litt mye gal mat idag, men var fredag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå