Gjest medlem-1432 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 På en annen måte en vanlig arbeidstaker? Er det mulig? Hvordan? Tar i mot hva som helst av tips så lenge det er gjennomførbart. Spille spill, poker? Hva annet? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 HAr du grønne fingre? 2 Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Rane en bank? Fra spøk til halvor, hva med å lære deg litt om f.eks klokker eller noe lignende, kjøpe på ebay og selge i Norge. Skal visstnok være mulig å tjene litt gryn på. Lenke til kommentar
Baabaaaosii Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Har ikke prøvd dette før, men fikk en idé i hodet når jeg leste posten. Hva med å gå til ett eller annet salgs-firma og si at du ønsker å selge produktene deres gratis. Hvis du er en hardtarbeidende og flink selger i noen dager eller uker så kan de faktisk gå med på å gi deg en kontrakt der du selger på provisjon. Da er det bare å gi gass Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 En ting har jeg lært opp igjennom årene.. Det er ingen enkel løsning på dette, eller, jo det er det.. Jobb! Har vært langt nede når det gjelder penger.. HAr nå fått meg fast jobb der jeg tjener godt over 20.000 i mnd, finn deg en jobb, stå opp, gå på jobb og lev et normalt liv :- ) Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Bankran, underslag, prostitu-... Ehm... Nei, du kan jo prøve å gjøre noe sånnt som å reparere sykler for folk (om du kan noe slikt), og henge opp lapper om det etc. Eventuelt ta småjobber for folk (naboer/slektninger?), som plenklipping, snømåking (når det blir aktuelt) og sånne ting. Om du driver med en sport eller lignende kan du jo prøve å få deg jobb som f.eks. instruktør (selv om det kanskje mer eller mindre blir en "vanlig arbeidstager"). Det er massevis av muligheter. Lenke til kommentar
Baabaaaosii Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det er riktig som noen her sier: Ingen jobb = ingen penger - Masse penger = masse jobbe Som nevnt i forrige post vil jeg anbefale salgsbransjen der du kan tjene en god slant hvis du er litt slu og litt sleip og du jobber knallhardt Det viktigste er ihvertfall at du må gjøre en innsats!! Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 HAr du grønne fingre? Om det bare var lovlig! 6 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Lars: Nja egentlig ikke. Tapetfjes: Klokker sier du? er det ikke lett å bli lurt på nettet da? og jeg kan ingenting om klokker. Hvem skal eventuelt kjøpe dem her i Norge? Og jobbe som selger tror jeg er en dårlig idee. Jeg er ikke så flink til å snakke folk rundt lillefingeren på den måten som selgere gjør. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Og jobbe som selger tror jeg er en dårlig idee. Jeg er ikke så flink til å snakke folk rundt lillefingeren på den måten som selgere gjør. Det lærer du deg fort. Det handler vell bare om å være bestemt, vise dem at du er autorativ, at de TRENGER produktet for å leve, ikke virke usikker, aldri bruke ord som "ikke", "kanskje", "men". Og sist men ikke minst, regn med å få et "ja" etter "nei" nummer 5. Følg den, så kan du selge møkk til enkelte mennesker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Lars: Nja egentlig ikke. Da er jeg blank. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hiver meg på denne tråden! Er student og har ikke tid til å jobbe før etter jul. Dessuten trenger jeg penger som bare faen, ettersom jeg har hatt en del "uforutsette" hendelser i det siste. Er på nippet at jeg vurderer kriminalitet, i en slags Robin Hood- stil. Ta fra de rike som ikke fortjener det og gi til de fattige (jeg er fattig). PM for Tips 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Har nå aldri kommet over noe slikt på nett før hvertfall. Er det ingen andre tips enn protistutasjon? Lenke til kommentar
Baabaaaosii Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Du kan alltids kjøpe deg et halvbra malesett, prøve å male et bilde. Gå for noe abstrakt, det er lettest. Så sender du det inn til høstutstillingen eller noe sånt. Kanskje en eller annen kunstkjenner mener det er sykt bra? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Du kan alltids kjøpe deg et halvbra malesett, prøve å male et bilde. Gå for noe abstrakt, det er lettest. Så sender du det inn til høstutstillingen eller noe sånt. Kanskje en eller annen kunstkjenner mener det er sykt bra? Hmm kansje det? Hvor kan jeg sende det inn eller utstille det, hvordan funker det? Alt mulig drit blir jo annerkjent som kunst nå til dags. Jeg har tenkt på om jeg skal skrive en bok, men det blir jo uansett til å ta for lang tid, sikkert et år eller noe. Jeg har sånn nogenlunde peiling på hva jeg skal skrive om, og. Lenke til kommentar
Baabaaaosii Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Høstutstillingen 2010 En bok hadde ikke vært dumt. Dama som skrev Harry Potter gikk fra trygd til milliardær - sikkert ikke så lett å komme opp med en sånn idé, men her er det jo egentlig bare fantasien din som kan stoppe deg ! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Høstutstillingen 2o1o er over, vi takker for denne gang. Skal skrive bok etterhvert ja. Kommer neppe på noe så stort som harry potter da. Også var det hun kassadama som hadde jobbet i en dagligvarebutikk i alle år. Så skrev hun en bok om alle kundene og episoder som hun opplevde, og ble styrtrik. Skulle funnet på noe lurt noe. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Faen, jeg skal faen meg male et bilde!!! Tips fra markedsfører til alle dere som skal gjøre det samme; Pris bildet høyt hvis dere har mulighet! Gjerne i 5- 6000 kronersklassen. Kanskje 7k! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Er vel et av de bedre forslagene som har kommet ja. Skal også prøve meg med malepenselen! Kansje vi blir noen famous kunstnere. Lenke til kommentar
Baabaaaosii Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Faen, jeg skal faen meg male et bilde!!! Tips fra markedsfører til alle dere som skal gjøre det samme; Pris bildet høyt hvis dere har mulighet! Gjerne i 5- 6000 kronersklassen. Kanskje 7k! Hvor? Type male et bilde og selge på finn for 5k? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå