jenskristian Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Høres bra ut. Da går jeg nok for Techbay dersom jeg bestemmer meg for Lian Li PC-Q09FB. Lenke til kommentar
Albatraum Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Bestilte Arctic Cooling skjermkortkjøler, Accelero XTREME 5870 http://techbay.no/art-8.asp?id=387&iPageID=96 Jeg fikk problemer når jeg skulle montere ram-kjøleribbene. Termiske teipen var inntørket og hadde null gripeevne. Techbay sendte meg Arctic Alumina Thermal Adhesive uten ekstra kostnad. Jeg er fornøyd med kjøpet. Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) De siste to ukene har jeg handlet en del på TechBay. Spesielt til vannkjøling til både meg og en kompis. Er såpass heldig at jeg bare kan svippe innom på vei hjem fra skolen og hente tingene. Hans Petter Faale er en mann som kan sine ting. Servicen er ypperlig og prisene er ok. Toppen av service fikk jeg vel i dag. Hadde bestillt en ordre med blant annet en viftestyring som ikke var på lager, men ble lovet at den skulle komme på lager i morgen (20.01). Så på nettsiden i kveld at den hadde fått ny status "På Lager". Sendte da mail nå for 15 minutter siden, fikk svar så godt som med en gang at denne var på lager, og at jeg bare kunne komme og hente den i morgen. Og han hadde en i bilen, så hvis jeg ville kunne jeg komme hjem til han å hente den i kveld, hvis det hastet Absolutt en anbefalt nettbutikk, og han har jo disse tingene så godt som ingen andre i Norge har. Endret 19. januar 2012 av Erik 850 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Handlet nettopp fra Techbay selv nå. Krysse fingra for at det går bra! Lenke til kommentar
asicman Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hentes på vårt lager. er en fraktmetode hos Techbay, men jeg finner ikke ut hvor lageret deres ligger. Hvor er lageret til Techbay? Lenke til kommentar
asicman Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Er såpass heldig at jeg bare kan svippe innom på vei hjem fra skolen og hente tingene. Hvor ligger lageret til Techbay? Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Besøks- og leveringsadresseTechBay AS Løenveien 5 1747 Skjeberg Fra http://techbay.no/kontakt_oss.html Lenke til kommentar
asicman Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Takk. Da ligger vel lageret der også. Da blir det posten... Lenke til kommentar
asicman Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Handelen min med Techbay gikk knirkefritt. Ingenting å utsette på dem. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Spennende saker. Skal absolutt bestille ting der. Morsomheter har de og på sine sider: "Telefax Donert til Norsk Teknisk Museum." Lenke til kommentar
igxx Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Kan vell bare si godt om den butikken! så langt har jeg kjøp 2 vifter, en vifte kontroller og 1 filter. og fikk de bare 3 dager etterpå Endret 7. august 2012 av igxx Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Fikk nettop en pakke fra de. Gikk rakst det, god butikk. Aner ikke hvordan servicen er enda. Tok to dager Når jeg så at produktene var innpakket i avispapir så ble jeg overrasket, men det beskytter jo litt. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 Da har jeg også gjort min første bestilling og kan ikke si annet at dette er mitt framtidige valg når det gjelder vannkjøling. Fikk pakke levert i Oslo av eier selv da han skulle forbi. Valgte å bestille her pga. at min bestilling hos rakett1 ble "gitt til en annen kunde". Helgen er reddet og jeg sitter nå og sjekker om klokken er stabil på 4,6. Er du i tvil? Velg Techbay! Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Jeg bestilte også en viftekontroll fra butikken. Ettersom jeg var på hytta nære Halden kom banket det plutselig på. Da var plutselig en ansatt utenfor døren min for å levere viftekontrollen selvom jeg hadde bestilt i posten. Han kom innom på vei hjem fra jobb. Helt toppers. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2013 Ja, det har blitt noen bestillinger på meg også. Alt har kommet etter 2 dager med posten og det reddet forrige LAN jeg var på Tommel opp! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Jeg er veldig fornøyd med mine ordre på Techbay Har vel brukt et par tusen lapper der til nå uten problemer Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Neon som har kjøpt vannkjøling derifra og kan anbefale de produktene? Er det også mulig å dra dit å kjøpe? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Jeg har kjøpt vannkjølingen min der ifra Anbefale og anbefale, hvilke produkter mener du? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Jeg har kjøpt vannkjølingen min der ifra Anbefale og anbefale, hvilke produkter mener du? Tenkte litt på settene de selger osv?! Har aldri sett noen tester fra de. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Jeg kjøpte ikke et sett. Men jeg har bare fått god service fra dem hver gang det har vært noe. I mitt tilfelle var det bare retur av en tank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå