Gå til innhold

TechBay - Nettbutikk for entusiaster.

Anbefalte innlegg

• 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...

De siste to ukene har jeg handlet en del på TechBay. Spesielt til vannkjøling til både meg og en kompis.

Er såpass heldig at jeg bare kan svippe innom på vei hjem fra skolen og hente tingene.

Hans Petter Faale er en mann som kan sine ting.

Servicen er ypperlig og prisene er ok.

Toppen av service fikk jeg vel i dag.

Hadde bestillt en ordre med blant annet en viftestyring som ikke var på lager, men ble lovet at den skulle komme på lager i morgen (20.01). Så på nettsiden i kveld at den hadde fått ny status "På Lager".

Sendte da mail nå for 15 minutter siden, fikk svar så godt som med en gang at denne var på lager, og at jeg bare kunne komme og hente den i morgen. Og han hadde en i bilen, så hvis jeg ville kunne jeg komme hjem til han å hente den i kveld, hvis det hastet :D

Absolutt en anbefalt nettbutikk, og han har jo disse tingene så godt som ingen andre i Norge har.

Endret av Erik 850
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Da har jeg også gjort min første bestilling og kan ikke si annet at dette er mitt framtidige valg når det gjelder vannkjøling. Fikk pakke levert i Oslo av eier selv da han skulle forbi. Valgte å bestille her pga. at min bestilling hos rakett1 ble "gitt til en annen kunde". Helgen er reddet og jeg sitter nå og sjekker om klokken er stabil på 4,6.

Er du i tvil? Velg Techbay!

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...