Gå til innhold

Lg p500 optimus one

bob89

Anbefalte innlegg

Er det noe som har noen praktiske erfaringer med p500? Det er kun et nettsted som har testet den, og der fikk den i overkant gode kritikker til at jeg skal ta den helt seriøst. Virker på kanten til kjøpt og betalt av LG.... Håper noen som har prøvd den/kjøpt den kan gi tilbakemelding på den :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja jeg har kjøpt dene mobilen og er meget fornøyd ned den,den hvirker som en rask tlf til den prisen kjøpte den på cdon til litt over 2000 kr med frakt bestilte den på en onsdag og på lørdagen hvar det bare å hente den på posten.Mobilen har bra batteri kapasitet og kan legge inn en haug med musikk,men det anbefales å kjøpe høretelefoner utenom di som var med,lyden på musikk uten høreteelefoner hvar ikke bra,det fulgte med et mine kort på 2 gb.Lyden på samtaler var overaskende bra,man må jo huske på at mån ikke få i pose og sekk til den prisen,det eneste jeg så langt er lit misfonøyd med er kameraet.Men kameraet er ok ha på mobilen,hvis ikke du skal printe ut bildet da For å se test på mobileen kan du skrive opp mobilen med test tillslutt så får du se om de er andre som har testet den. Gå til Prisjakt.no for å se hva den biligste prisen er .Så jeg anbefaler mobilen.Er det noe annet du lure på så er det bare å spøre meg

[email protected]

Endret av vesletun
Lenke til kommentar

Ja jeg har kjøpt dene mobilen og er meget fornøyd ned den,den hvirker som en rask tlf til den prisen kjøpte den på cdon til litt over 2000 kr med frakt bestilte den på en onsdag og på lørdagen hvar det bare å hente den på posten.Mobilen har bra batteri kapasitet og kan legge inn en haug med musikk,men det anbefales å kjøpe høretelefoner utenom di som var med,lyden på musikk uten høreteelefoner hvar ikke bra,det fulgte med et mine kort på 2 gb.Lyden på samtaler var overaskende bra,man må jo huske på at mån ikke få i pose og sekk til den prisen,det eneste jeg så langt er lit misfonøyd med er kameraet.Men kameraet er ok ha på mobilen,hvis ikke du skal printe ut bildet da For å se test på mobileen kan du skrive opp mobilen med test tillslutt så får du se om de er andre som har testet den. Gå til Prisjakt.no for å se hva den biligste prisen er .Så jeg anbefaler mobilen.Er det noe annet du lure på så er det bare å spøre meg

[email protected]

Takk for den fyldige informasjonen :)Tror jeg skal vente til amobil kommer med sin test før jeg kjøper den :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...