Baabaaaosii Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg er glad i action-thrillere, krig, delvis drama, eller en skikkelig lættis komedie. Liker også gode filmer med noe bak, som for eksempel Blood Diamond, Defiance eller Hotel Rwanda SÅ, the big question is...... HVILKEN FILM BURDE JEG SE AKKURAT NÅ ?? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Scott Pilgrim vs. the World, naturligvis. Feilpost, forresten. Lenke til kommentar
stigzy Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Saw 3D har fått terningkast 1 som jeg har fått med meg, men kan hende de anmelderne var strenge? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Niks, det er seks år siden Saw var bra; Anarkorken er bare for ung til å huske det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Kule filmer: Fear and loathing in Las Vegas The Big Lebowski Scarface Pulp Fiction Godfather del I Koslige filmer: Fried Green Tomatoes la vita é bella Lion King Forrest Gump Rain Man Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Saw 3D har fått terningkast 1 som jeg har fått med meg, men kan hende de anmelderne var strenge? Akkurat når det kommer til denne filmen, så syns jeg de var strenge. Niks, det er seks år siden Saw var bra; Anarkorken er bare for ung til å huske det. Ja, sure..! Jeg er enig i at 2,4,5 og 6 var dårlig. Men jeg syns 7/3D var dritbra! Lenke til kommentar
lpf01 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hei Her er noen filmer jeg syns er kule;): Cop Out Harold and Kumar goes to whitecastle (anbefales!) The Bourne Identity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå