Baardish Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hei! Har et litt irriterende problem, men håper løsningen er enkel. Slik ser koblingen ut hjemme hos meg: PS3 -(HDMI)- TV TV - Optisk - hjemmekino TV - HDMI - hjemmekino Problemet mitt er dette: Når jeg bruker PS3 så er det 5.1 surround sound. Med en gang jeg skrur tilbake til TV, blir det 2.1... Noen som kan hjelpe meg ? (Har en LG 37lh3010) (PS: Vet ikke hvor dette emnet hører hjemme, så ser meg nødt til å poste flere steder for å få svar) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 De fleste tv-kanaler (alle?) sender kun 2 kanalers lyd. Om det var det du lurte på. Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Når jeg bruker RGB funker 5.1 på hjemmekino anlegget. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Er det RGB scart du mener? eller komponent? eller rca? Samtlige av dem støtter kun to kanaler, så da er det hjemmekinosystemet ditt som sender ut lyd i alle kanaler, det er altså ikke 5 kanaler, bare to kanaler spillt opp i alle høytalere. Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Vet ikke hva det er, men det er lyd i alle høytallerne Går det med optisk? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det skulle vel være mulig, du får sjekke instillingene på receiveren din. Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Er det jeg har gjort i hele dag.. Finner ingen muligheter :/ Dette er anlegget jeg har http://www.pixmania.com/no/no/5402404/art/sony/hjemmekinoanlegg-dav-dz33.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå