BakerHansen Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hei. Jeg var hos legen min for et par uker siden pga en halsbetennelse. Siden jeg først var der fortalte jeg han om noen store blåmerker jeg hadde fått (uten å slå meg) i tillegg til at jeg hadde opplevd noe blod i hosten et par dager tidligere. Legen bestemte seg for å ta en blodprøve. I dag mottok jeg en inkalling fra legen til en blodprøvekontroll uten at han oppga noen spesiell grunn til hvorfor. Sitter selvsagt og er ganske bekymra for hva dette kan være. Det kan virke som at det er noe alvorlig i og med at han vaglte å ikke si hvorfor i brevet. Er det vanlig at leger ikke nevner i inkallingen hvorfor de ønsker en pasient tilbake for videre prøver? Håper noen kan gi meg et ærlig svar på dette:) (Legetimen er ikke før om 3 og en halv uke, og det kan jo virke som at det ikke er spesielt alvorlig ettersom timen sikkert hadde vært satt tidligere hadde det vært noe alvorlig feil med meg?) Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Godt mulig at de ikke har funnet ut hva det er og dermed vil ha mer prøver? Eller at de ikke vet hva det er og vil se hvordan du har det etter 3 uker? Eller for å sjekke hvordan du har det, oppfølging heter det vel? Endret 3. november 2010 av grovetussen Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Legen vil nok sikkert bare være sikker. Hadde det vært noe alvorlig så ville jeg vel antatt at de tokk deg inn samme dag de fikk svar på prøvene ? Jeg vet ikke da. Lykke til Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Hva er egentlig en blodprøvekontroll i det hele tatt? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hva er egentlig en blodprøvekontroll i det hele tatt? Jeg vil anta at han vil kontrollere noen av verdiene som legen fant i den første blodprøven. Men du kan jo ringe og høre hva som skal kontrolleres. Dag Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hvordan går det med deg ? Har du prøvd å få svar på hvorfor du skal inn til kontroll ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå