Apathy Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg opplevde det samme, men det var før jeg rydda opp i kabelspagetti`n bak PC`n.... (prøv å skille muskabelen så godt som mulig fra de andre kabelene bak PC`n). Opplevde også at den påvirket bilde, men det forsvant da jeg fikk ny skjerm (trolig dårlig skjerming i den fast monterte skjermkabelen kombinert med dårlig skjerming av USB kabelen). Prøv som sagt å skille kablene så godt som mulig fra hverandre bak der (eks ved å stripse fast kabelen til siden så den unngår alle andre kabler). Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Er man redd for kabelspaghetti... Vel. Ikke besøk meg. Hvilket OS kjører du, FOOrK? Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 WinXp pro. Det er ikke lydkortet som forårsaker lyden! Reiv nettopp kortet ut og lyden er der fortsatt Huff dette er helt uutholdelig, på tide å finne frem ei gammel kulemus skal koble ut kabinettviftene nå å se om det har noen innvirkning Lenke til kommentar
klure Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Prøv å koble fra ledningen til PC-speaker i kabinettet ditt... ? Lenke til kommentar
TCK Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg har av og til samme prob. Men det er vis maskinen delvis henger seg opp.... Lenke til kommentar
Ybbe Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 hva med å koble til PS/2 utgang ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå