Gå til innhold

Logitech Dual Optical STØY!!


Anbefalte innlegg

Ja, tro det eller ei. Når jeg rører på musen, slik at det røde optiske lyset kommer på, kommer det en fæl høyfrekvent lyd ut fra pcen!! Denne lyden vedvarer helt til lyset sllukker!

 

Hva i alle dager er dette da? Aldri vært slik før. Kom for et par dager siden.. Noen som har opplevd dette? Skal teste den på annen maskin i morgen, gidder ikke nå.

 

Fortsettelse følger ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå prøvd musen på en annen maskin og der var det som normalt. :(

Har også forsøkt å installere drivere på nytt, men støyen vedvarer. Kan kanskje være psuen sin skyld, iom at den bare er på 200 w :D etter at den gamle gikk i stykker for en uke siden.

 

 

Sitter konstant med headphones for å slippe lyden!! :p

Lenke til kommentar

Du sier at PSU`en bare er på 200 w. Årsaken kan jo være dær for alt man vet.

Når lyset kommer på i musa, så trengs det jo mer strøm, ikke mye, men litt..

Visst PSU allerde er overbelastet så kan det jo være nokk til at den lager en slik lyd.. Jeg vet ikke hvilken del som kan lage det, men alikvel.

Kan lyden sammenlignes med en PC skjerm? Jeg vet noen skjermer lager en høyfrekvent lyd når de skifter hz ellr oppløsning..

 

Bare non små tanker fra meg.

Lenke til kommentar

Minner meg om de dager da eg hadde bærbar! Det er prosseor eller et annet komponent som forstyrer LydKortet. Prøv å trikse litt med volumet til lydkortet og forsterket/høytalere.

Skaff ny driver til lydkortet, det dempet lyden noe ekstremt da eg hadde bærbar... Mute som andre har sagt er sikkert og en smart ide.

Lenke til kommentar

La inn lyddriverne og musdriverne på nytt. Muta endel på lydkortet og rebootet. LYden var borte da :woot:

 

Vet ikke om det var muten eller nye musdrivere som gjorde susen, men stilt ble det endelig.

 

Fant aldri ut helt konkret hvor lyden kom fra, men ca der jeg plugger inn usb ledningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...