AllmenPåbygg Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 HOW CAN I LEARN ENGLISH? Learning a language is a long process. You build up youre skills day by day. There are four basic skills that you have to improve: listening, reading, speaking, and writing. Hvordan lære engelsk? Jeg lagde denne tråden fordi jeg ønsker å bli bedre i engelsk. (fant ingen engelsk tråder fra før, noe jeg synes er rart.) Her kan du poste dine råd, hva du har gjort for å bli god i engelsk? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=665110 Der snakker de engelsk. Jeg ble god i engelsk ved å se mange filmer, spille og slikt fra ung alder. Og jeg ser engelske filmer uten teksting. Lenke til kommentar
jlek Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) HOW CAN I LEARN ENGLISH? Learning a language is a long process. You build up youre skills day by day. There are four basic skills that you have to improve: listening, reading, speaking, and writing. Fortell læreren din at det staves "your skills", ikke "you are skills". Endret 3. november 2010 av jlek Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Ikke med å poste i caps her, hvertfall. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Finn deg et engelsk forum som handler om noe du interesserer deg (f.eks trening eller hobbyer) og les litt, og skriv der. Hjelper på. Og som nevnt, se filmer, else artikler på engelsk. =) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Man blir god til det man gjør. Bruk språket. Spill, les, se film, hør musikk. Hvis du ikke anser deg selv for å være direkte god i engelsk kan det kanskje være best å beholde undertekstene på til å begynne med. Lenke til kommentar
AllmenPåbygg Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 HOW CAN I LEARN ENGLISH? Learning a language is a long process. You build up youre skills day by day. There are four basic skills that you have to improve: listening, reading, speaking, and writing. Fortell læreren din at det staves "your skills", ikke "you are skills". Ops, Skrivefeil. Min feil. Lenke til kommentar
AllmenPåbygg Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Jeg er egentlig ikke dårlig i engelsk, men jeg vil bli bedre. Takk for alle råd,. Å lese bøker på engelsk, lydbøker har jeg ikke vært så flink til Chat på engelsk anonym: Omegle Noen som vet om spill som kan hjelpe for engelsken? Lenke til kommentar
notorled Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Prøv www.livemocha.com Sosialt språklæringsverktøy. Endret 3. november 2010 av Delroton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå