DanieI Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hei, jeg har hatt pcen min i et år nå og begynner å få problemer med støv så jeg trenger noe til å fjerne støv inne i pcen min og jeg har hørt at det er trykk luft på boks jeg trenger så nå lurer jeg på hvor man kan kjøpe det? Mvh. TurboLax Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hei! Jeg kjøpte min boks med trykkluft på Clas Ohlson Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Clasern to the rescue! Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Vi har ingen Clas Ohlson i Harstad Nærmeste Clas Ohlson er i Narvik, får se om det passer med en tur til Narvik snart da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Du kan prøve på en jernvareforetning som Jernia eller kanskje på Biltema. Er en stund siden jeg har vært i Harstad så jeg husker ikke helt hvordan butikkutvalget er Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Fant ikke noe trykkluft på enten Jernia eller Biltema sin nettside, men skal selvfølgelig ta meg en tur og sjekke. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Er det mulig å bruke en kompressor(Er det rett?)? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Kompressor er tingen, har brukt det i alle år. Det ville gått perverst mange bokser med skulle jeg kjøpt inn en "luft-på-boks" hver gang.Jeg brukte tilogmed kompressor for å blåse bildebrikke i speilreflekskamera en gang, men der burde grensen gå. Til såpass sensitive deler bør man ha ikke bruke noe som man er helt sikker på ikke vil slynge ut partikler i høy hastighet.Dersom du ikke har det selv, eller har en nabo i besittelse av en, kan jeg anbefale å spytte i en 1000,- lapp til dette. Obs bygg / biltema / clas ohlson ect. har 25L til den prisen. + kit/tilbehør til omtrent 250,- Endret 7. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Om du ikke har kjøpt ennå eller velger å bruke kompressor, så kan du se om de har trykkluft hos Staples. De har iallefall på nettbutikken. http://www.staplesbutikken.no/web/ePortal/ctrl?action=showiteminfo&itemNo=769115&loc=simplesearch http://www.staplesbutikken.no/web/ePortal/ctrl?action=showiteminfo&itemNo=490925&loc=simplesearch Edit: skrivefeil Endret 6. november 2010 av arco3 Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Om du ikke har kjøpt ennå eller velger å bruke kompressor, så kan du se om de har trykkluft hos Staples. De har iallefall på nettbutikken. http://www.staplesbutikken.no/web/ePortal/ctrl?action=showiteminfo&itemNo=769115&loc=simplesearch http://www.staplesbutikken.no/web/ePortal/ctrl?action=showiteminfo&itemNo=490925&loc=simplesearch Edit: skrivefeil Takk, skal sjekke staples i morgen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Vi selger det der jeg jobber, Expert, så en elektrobutikk kan hende også har det på lager hvis du har noen i nærheten. Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 jeg har fått kjøpt trykkluft på boks på bensinstasjoner når jeg har trengt, verdt å skjekke bensinstasjonene rundt deg. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Hvor mye koster det på expert? Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Kostet 119,- for 400ml når jeg kjøpte på Elkjøp. Finner ikke produktet på nettsidene deres, men de kan ha i butikken alikevel. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Om du vil ha på boks og kan handle over nettet. Så vet jeg at Komplett har i sitt sortiment: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=605588 Flere alternativer finner du under Rekvesita kategorien og Rens. Endret 7. november 2010 av 007CD Lenke til kommentar
MRN Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Sist gang jeg så i katalogen til Biltema, så sto det "selges ikke i Norge" på sånne bokser. Hvorfor aner jeg ikke, men er sikkert en grunn til det. Men jeg har Clas Ohlson i byen, så jeg kan jo gå inn der og sjekke... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Kjøp en kompressor, eller fra komplett som overnevnte sa. Minte meg på at jeg må gidddde å bære ut 800D kabinettet idag å få det støvrenset. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Nå er det en stund siden TS ga siste inspill her. Tipper han har tatt valget.Ble litt overrasket over hvor mange som anbefaler å "kaste bort" pengene på boksluft.Men det er gjerne ikke alle som har plass til å hamstre på en kompressor. Endret 7. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hvor mange sekunder med luft får du ut av en sånn clas ohlsson boks, da? Er det sånn 2 sekunder med sammenhengende trykk så er det tomt? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hvor mange sekunder med luft får du ut av en sånn clas ohlsson boks, da? Er det sånn 2 sekunder med sammenhengende trykk så er det tomt? Tja... den jeg har brukt har vel hatt 2-3 minutter vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå