Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva vil han nå ?

Gjest Frustrert frue

Anbefalte innlegg

Typisk kvinnfolk. De forventer bare at vi mannfolk skal løpe gjennom helvete bare for at de gir oss et lite hint av interesse i form av et ":)", før de murer seg inne å ser hvor iherdig vi prøver forgjeves. Forbaska spill hele greia.

Fatter dere ikke at det faktisk finnes menn der ute som er pisslei sånt, og da gidder vi heller ikke. Da får du finne deg en desperat mann i stedet, det var jo dritlett for deg uansett.

Og for å komme deg i forkjøpet: Nei, jeg er faktisk ikke bitter, til tross for at jeg har vært offer for det spillet flere ganger. Jeg er bare lei, fordi jo mer man prøver, jo mer finner man ut at mesteparten av dere er falske.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er alt for mange jenter som holder på med det spillet. Et spill som oser av falskhet, dobbeltspill og lureri. Sånne søplejenter vil ikke jeg ha. Og trådstarter viser jo en ganske slett holdning. Jeg håper fyren har sett det spillet og så trekker seg ut av det. Trådstarter er åpenbart ikke noe å samle på.

Lenke til kommentar

Jeg er jente å jeg skjønner fortsatt ikke åssen det er mulig å oppføre seg som TS!!

Det har jeg aldri gjort å kommer aldri til å gjøre..

Men TS skjerp deg litt å sett i gang å ta kontakt med fyren hvis du er interessert..

Er du ikke så hold deg vekk å la mannen finne seg noe som det er verdt å samle på!?

Lenke til kommentar
Gjest Frustrert frue

Jeg er jente å jeg skjønner fortsatt ikke åssen det er mulig å oppføre seg som TS!!

Det har jeg aldri gjort å kommer aldri til å gjøre..

Men TS skjerp deg litt å sett i gang å ta kontakt med fyren hvis du er interessert..

Er du ikke så hold deg vekk å la mannen finne seg noe som det er verdt å samle på!?

TS Her.

Oppføre seg slik som TS? Hva mente du med det? Ha ONS?

Enten er jenter for påtrengende, for desperat, for billig eller for hard to get. Dermed tipper jeg det beste er å være seg selv. Jeg prøver ikke å være en annen en meg selv, men jeg enkelt holde litt tilbake av meg selv for å ikke bli såret. Jeg vil han skal vite at jeg ikke er tvunnet rundt hans lillefing, for det er jeg heller ikke. Men jeg skal ærlig innrømme at jeg er litt interessert i han enda. :ermm:

Med det samme: Alle vet jo at en jente som serverer seg selv ikke spesielt spennende lenger! I alle fall når en har fått henne i seng en gang tidligere!

Lenke til kommentar

TS Her.

Oppføre seg slik som TS? Hva mente du med det? Ha ONS?

Enten er jenter for påtrengende, for desperat, for billig eller for hard to get. Dermed tipper jeg det beste er å være seg selv. Jeg prøver ikke å være en annen en meg selv, men jeg enkelt holde litt tilbake av meg selv for å ikke bli såret. Jeg vil han skal vite at jeg ikke er tvunnet rundt hans lillefing, for det er jeg heller ikke. Men jeg skal ærlig innrømme at jeg er litt interessert i han enda. :ermm:

Med det samme: Alle vet jo at en jente som serverer seg selv ikke spesielt spennende lenger! I alle fall når en har fått henne i seng en gang tidligere!

Hvis en jente jeg hadde vært interessert i hadde sagt til meg at hun også er interessert i meg, hadde jeg ikke blitt likegyldig og uinteressert i henne. Tvert imot hadde jeg blitt kjempeglad for det, og vist henne hvor glad jeg hadde vært. Og det er ikke det samme som at du skal legge deg på rygg når han ber om det, eller at han skal ha deg rundt lillefingern.

Det jeg og flere her reagerer på er at du spiller det vanlige, uærlige dobbeltspillet, som er ganske råttent gjort, særlig hvis du er interessert i ham. For alt jeg vet kan han du er interessert i også spille det, men hvis han er interessert i deg og vica versa blir det bare for dumt.

Edit: som sagt, hvis jeg merker at en jente driver med det uærlige dobbeltspillet mot meg, mister jeg interessen og kutter henne helt ut.

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar

Må da være bedre å vite hvor en står enn å fly rundt å spille spill! INGEN liker vel å bli spilt med i det hele tatt!?

Er jo mye bedre å være ærlig å rett på sak!

Å heller ta blemma etterpå,for da har du hvertfall gjort ditt! Ikke gått rundt grøten som det heter!

Jeg vil heller at han som liker meg skal være ærlig enn å drive å spille spill,ikke snakk om å hoppe til sengs med det første.. Men vite åssen det ligger ann!

Lenke til kommentar
Gjest Frustrert frue

TS her.

Enig i dette. Men når han absolutt ikke prater lengre omtrent så tenker jeg han var ute etter mer sex, men ikke fikk noe spesiell respons dermed har han gått videre.

Så hva bør jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Gjest Frustrert frue

Eller at han har merket at du har spilt spillet som dem sier oppover i tråden å at han faktisk syns det er råttent gjort å ikke vil ha kontakt med deg mere..

TS her.

Har ikke spillet noe råtten spill i det hele tatt. Jeg har bare holdt litt tilbake på kontakten.

Men men takk for svar da :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest frustrert frue

Jeg tror kanskje noen overanalyserer litt her...

Utifra førsteinnlegget vil jeg påstå at fyren bare er ute etter mer puling. Han sa jo selv at han ikke var på utkikk etter et forhold...

Ts her.

Det er jeg absolutt ikke i tvil om. Men omtrent alle guttene vil det med det første, men når de blir kjent med dama kan de bli glad i henne og ønske å bli kjent med henne. Var vel det jeg hadde tenkt meg da... :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...