Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva vil han nå ?

Gjest Frustrert frue

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert frue

Hadde sex med en fremmed.

Han tok kontakt med meg etterpå, og prater masse. (Prater om daglige ting, og flørter)

Sier han ikke er ute etter forhold, pga nysingel.

Han synes jeg er kjempe deilig.

Han er ikke player, har ikke hatt mange damer.

Bor ca. 3 timer unna meg.

Viser tydelig interesse for meg.

Jeg har sagt tydelig at jeg ikke er ute etter random sex, men alikevell prater han (virker veldig giret).

(Forrige uke)

-----

(Denne uken)

I det siste har han tatt mindre og mindre kontakt. Jeg har holdt tilbake for å få litt av selvrespekten min tilbake, da jeg ikke er den type jente som har random sex. Nå er det et par dager siden vi pratet sist, men han kommenterer statusen min på FB i ny og ne. Sist vi pratet var det jeg som tok intiativ, men ellers har han tatt intiativ.

Hva tror dere han vil? Hva skal jeg gjøre? Ta kontakt eller holde tilbake og la ham jakte litt? :blush:

(P.S Vi har mange felles interesser)

Hilsen frustrert frue. :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lukter puleforhold her...Og når han dabber av med kontakten viser det bare at han ikke helt klarte å få en runde til med deg eller så gjør han set med vilje for at du skal virke "desperat" etter han etterhvert, fordi du lurer noe så iherdig på hvorfor han plutselig ikke tok kontakt, han som kunne prate med deg i et par timer hver dag ikke sant.

Lenke til kommentar
Gjest Frustrert frue

Godt mulig han har komt frem til at du ikke er så interessert, siden du er så avventende?

TS her.

Hvor blir det av jaktinstinktet? Det er jo ikke gøy å få alt servert! :p

Lenke til kommentar

Kan være han ikke er interessert i "den skjulte kommunikasjonen" som kvinner benytter i stor grad?

Personlig mener jeg at dersom man ønsker noe, så sier man ifra om det. Jeg har aldri vært interessert i å drive gjettelek på hva jenter ønsker, så jeg kan være direkte om det er noe seriøst/alvorlig som må avklares for å ikke trå feil.

Men vet ikke hva dere som ønsker forhold foretrekker, jeg har ikke hatt det problemet på to år så ^^

Endret av Sapere_aude
Lenke til kommentar
Gjest frustrert frue

TS her

Desverre er det slikt det fungerer. Vil ikke ta for mye kontakt da jeg kan risikere å virke helt desprerat.

Er han interessert i meg så gir han vel ikke opp? :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Frustrert frue

Hm.. rart.. Bare si ifra til han åssen du vil ha det!

så får han bestemme seg etterpå!

TS her.

Ble litt forveden her. Hva syntes du var rart? Det at han minsker på kontakten?

Lenke til kommentar

Desverre er det slikt det fungerer. Vil ikke ta for mye kontakt da jeg kan risikere å virke helt desprerat.

Kanskje han tenker akkurat det samme?

Jeg dropper en dame fortere enn brukt dasspapir hvis jeg innser at hun betyr alt for mye styr. Så det kan godt hende han ikke synes du er bryet verdt hvis du spiller alt for kostbar for lenge.

Endret av stigfjel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

TS her.

Ok, men hvis han ikke synes det er verdt bryet så er det uansett lettere for meg å finne en ny en :tease: hehe neida.

Hadde det vært meg du hadde deala med ville jeg droppet deg også. Driter i om du hadde funnet deg en ny dagen etter, men for min del hadde du blitt redusert til et hakk i beltet.

Lenke til kommentar
Gjest Frustrert fruer

TS her.

Ok, men hvis han ikke synes det er verdt bryet så er det uansett lettere for meg å finne en ny en :tease: hehe neida.

Hadde det vært meg du hadde deala med ville jeg droppet deg også. Driter i om du hadde funnet deg en ny dagen etter, men for min del hadde du blitt redusert til et hakk i beltet.

TS her.

Haha hvorfor det plutselig? Fordi jeg kan finne en ny fortere enn han? Det er jo kjent at jenter lettere finner menn.

Lenke til kommentar

TS her.

Haha hvorfor det plutselig? Fordi jeg kan finne en ny fortere enn han? Det er jo kjent at jenter lettere finner menn.

Hva har det med saken å gjøre? Det driter da vel trådstarter i hvis han ikke gidder det styret? Og da er vel egentlig ikke du så interessert i ham hvis du sier du kan finne deg en ny lettere enn ham. Det er en kjentsak at jenter har lettere for å finne seg noen, men det tenker ikke jeg så mye på. Jeg hadde faktisk glemt navnet på hun jeg sist hooket opp med på byen, enda jeg pratet en del med henne i edru tilstand. Hun jeg hooket opp med finner seg sikkert en ny en, men hva har det egentlig å si for meg? Null, nada, niks. Det er ikke min sak, og det tenker ikke jeg på.

Lenke til kommentar

TS her

Tenk at akkurat nå kan personen du snakker om sitte og spørre om hjelp på kvinneguiden, der han skriver: "Vil ikke ta for mye kontakt da jeg kan risikere å virke helt desperat. Er hun interessert i meg så gir hun vel ikke opp?". Så sitter dere der da, begge to, og venter på at den andre skal ta kontakt.

Om du er litt interessert i fyren: ta kontakt.

Lenke til kommentar

Hva tror dere han vil? Hva skal jeg gjøre? Ta kontakt eller holde tilbake og la ham jakte litt? :blush:

Jeg aner ikke hva han vil.

"La ham jakte litt"? Jeg driver ikke med jakt, men når det gjelder fiske er det morsomst når det vaker i vannskorpen og fisken er litt på hugget. Er det helt stille, gidder man ikke kaste ut sluken. At du holder deg helt unna, trigger mao. neppe noe jaktinstinkt. Og det er forresten langt mellom det å ta kontakt og det å virke desperat.

Mitt tips? Ikke tenk så alt for mye. Kunne du tenke deg å ta en enkel middag med fyren, eller bare ta et glass med ham et sted? Vel, så send ham en melding hvor du foreslår nettopp det! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...