elwapo Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Hei kan noen hjelpe meg? Jeg laget tidligere en tråd http://itpro.no/supportforum/index.php?showtopic=76872 om så si det samme, men mulig jeg utrykte meg feil.. Altså her kommer problemstillingen igjen.. Jeg trenger ett program som kan brenne MP3 filer til helst både DVD og CD som datafiler (IKKE AUDIOCD) og de MÅ kunne settes i TILFELDIG REKKEFØLGE FØR de brennes på platen.. Aller helst ved en shuffle knapp, men kan leve til NØD med at jeg kan velge rekkefølgen selv ved å dra hver fil til en valgt rekkefølge sånn inntil videre.. Det jeg derimot ikke lan leve med er at jeg må endre navet på hver fil til fels 1. Electric Universe - 'Gaijinrocker', så 2. OTT - 'The Queen Of All Everything' osv.. det tar for lang tid for meg.. PS! JEG FÅR IKKE BRUKT Windows Media Player på min maskin, så den er utelukket Jeg har forsøkt DeepBurder og XP burner, men de funker det IKKE med. Vil noen prøve å hjelpe meg, så kan de FINT få lov å fjernstyre meg.. Dette skjønner jeg ikke skal være så vanskelig!! Arrg.! Vennlig Hilsen Mick Endret 3. november 2010 av elwapo Lenke til kommentar
xaco Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Når du brenner som datafiler så vil det være det som leser den som sorterer dataene. Det er samme hvilken rekkefølge dataene blir brent til cden/dvden. Lenke til kommentar
elwapo Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Når du brenner som datafiler så vil det være det som leser den som sorterer dataene. Det er samme hvilken rekkefølge dataene blir brent til cden/dvden. Mulig jeg er litt dum her, men Hva mener du ? Kan du forklare ? Lenke til kommentar
xaco Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Når du brenner datafiler til en CD/DVD så får det ikke et spor som på "vanlige" cder. Når en pc eller annen maskinvare som støtter å lese MP3 filer fra CD/DVD så vil den maskinen/spilleren sortere dataene. Derfor er det ikke viktig hvilken rekkefølgen bitene i mp3filene blir skrevet på selve disken. Det vil være maskinvaren som sorterer filene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå