Gjest Frustrert frue Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hadde sex med en fremmed. Han tok kontakt med meg etterpå, og prater masse. (Prater om daglige ting, og flørter) Sier han ikke er ute etter forhold, pga nysingel. Han synes jeg er kjempe deilig. Han er ikke player, har ikke hatt mange damer. Bor ca. 3 timer unna meg. Viser tydelig interesse for meg. Jeg har sagt tydelig at jeg ikke er ute etter random sex, men alikevell prater han. Er han interessert i mer sex, eller kan han faktisk tenke seg å bli bedre kjent? Kan jeg gjøre noe for å evt få han interessert i noe annet enn sex? (Vi har mange felles interesser) Hilsen frustrert frue. (Vær så snill å ikke døm meg her ) Lenke til kommentar
Baabaaaosii Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Prøv å ta han med på ting og se om han gidder. Vil han for eksempel ved flere anledninger tilbringe en hel dag med deg på ett eller annet, så kan det hende han er ute etter noe mer...! Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Dobbelpost! Se den andre tråden. (Slett denne) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå