Eirik Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Trenger hjelp til å kjøpe ny TV. Skal ha 50". Forslag til en grei og 'billig' TV? Skal bare se litt fotball og film på den, og jeg er ikke kresen på bildekvalitet. Pris veier altså mer enn kvalitet. På forhånd takk. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg kjøpte en Samsung 50tommer plasma i sommer, meget fornøyd, kostet rundt 6500 inkl frakt på et supertilbud på nett. Lenke til kommentar
norgi Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) søke akkurat på det samme jeg har funnet: denne. Veit ikke om den er noe å stole på(leste mye om Tv som har mange feil), men det er det billigste av 50" som jeg har funnet. Edit: sa ikke grovetussen sin post, kanskje denne er den han mene? Endret 3. november 2010 av NoiSe_NOR Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Er vel samme TV'ene du linker til. Den ser jo bra ut, og har hatt endel Samsung-skjermer opp gjennom - som alle har fungert utmerket. Skal vurdere den, for prisen var slettes ikke dum. Takker. Fortsatt åpen for nye forslag Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jepp det er det samme, er meget fornøyd, svært bra bilde og brukervennlighet, rikstv-biten funker bra også, totalt sett veldig bra til den prisen : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå