Serigst Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 La nettopp merke til at overklokking.no gutta skal ta ned serverene mandag 28.06.03... Litt interessant i og med at jeg ser 29.06.03 på kalenderen min nå, om jeg mener bestemt at det er søndag nå, men jeg kan jo ta feil....... Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Så er ikke du så flink til å lese heller da... Planlagt nedetid på mandag. 28.06.03 Den store røde prikken er punktum... Altså: Planlagt nedetid på mandag. Og nyheten kom 28.06.03. Trodde du hadde skjønnt opplegget nå? Lenke til kommentar
Serigst Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 Joda, jeg vet det er inndatoen. Men har du hørt om ironi? Lenke til kommentar
EC Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Alle datoene som står i overskriften til våre ingresser er publiseringsdato. Slik har det alltid vært, og slik vil det være. Eneste årsak til at dere kan lese feil på gjeldende ingress, er at det ikke er en link i overskriften som farges blå. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 den lille "ironien" (dvs. noe som er uventet - det motsatte av det som er ventet) din var ikke noe morsom siden det var snakk om datoen det var postet på. Ikke prøv å bortforklare tabber Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Joda, jeg vet det er inndatoen.Men har du hørt om ironi? Nei.. Men seriøst, det der virket ikke som irino for meg. Virket heller som erting av overklokking.no den lille "ironien" (dvs. noe som er uventet - det motsatte av det som er ventet) din var ikke noe morsom siden det var snakk om datoen det var postet på. Ikke prøv å bortforklare tabber Helt enig. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Joda, jeg vet det er inndatoen.Men har du hørt om ironi? Sure.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå