Gå til innhold

CL: 03. 11. 10 Shakhtar Donetsk v Arsenal, Donbass Arena

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er du her bare for å provosere Arsenal fansen , Latias ?

Jeg er her for å heie på Shakhtar. Er Arsenal-fansen kun her for å provosere Shakhtar-fansen? Er det galt å holde med Shakhtar? Sist jeg sjekket så lå denne tråden i PL-kategorien, altså åpen for alle. Enig med Torstein btw.

Lenke til kommentar

Skuffende, men sannsynligvis ubetydelig. Med mindre vi taper poeng i en av de to nesten kampene, er førsteplassen nesten garantert vår.

En smell mot Braga er slett ikke usannsynlig og dermed tar Shaktar 1. plassen. Det er ene og alene Clichy sammen med til dels Wenger sin skyld (som startet med Eastmond).

Lenke til kommentar

Skuffende, men sannsynligvis ubetydelig. Med mindre vi taper poeng i en av de to nesten kampene, er førsteplassen nesten garantert vår.

En smell mot Braga er slett ikke usannsynlig og dermed tar Shaktar 1. plassen. Det er ene og alene Clichy sammen med til dels Wenger sin skyld (som startet med Eastmond).

Braga tror jeg vi klarer. Vi lagde hakkemat av dem hjemme. Partizan kommer til å bli voldtatt. Jeg er ikke bekymret.

Lenke til kommentar

Braga tror jeg vi klarer. Vi lagde hakkemat av dem hjemme. Partizan kommer til å bli voldtatt. Jeg er ikke bekymret.

Vi lagde hakkemat av Shaktar hjemme også. Se hvordan det gikk :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...