Gå til innhold

CL: 03. 11. 10 Shakhtar Donetsk v Arsenal, Donbass Arena

Xanman

Anbefalte innlegg

03. 11. 2010

Shakhtar Donetsk - Arsenal

Champions League

20:45 @ Donbass Arena

DONBASS_ARENA%29.jpg

Shakhtar Donetsk fantastiske nye stadon gjester i dag formsterke Arsenal. Shakhtar er et lag som ikke må undervurderes. I ligasammenheng er de nærmest uslåelige. Selv om Arsenal vant 5-1 på Emirates, må de passe seg her. Shakhtar har nemlig ikke tapt en eneste ligakamp på Donbass Arena, som ble åpnet i 2009. Arsenal har også imponert denne sesongen. De har vunnet fem kamper på rad, og har på disse kampene imponerende 15-2 i målforskjell. Det er vanskelig å spå et resultat her, men vi kan hvertfall vente oss et fyrverkeri av en kamp, med to angripende lag og kokende atmosfære.

-----------------------------------------

Shakhtar news:

Jadson mistet helgens kamp, og er sannsynligvis ute i dag også. Henrik Mkhitaryan og Fernandinho er også ute.

Forventet startoppstilling:

Andriy Pyatov

Tomas Hubschman - Olexander Kucher - Darijo Srna - Razvan Rat

Alex Teixeira - Taras Stepanenko - Yaroslav Rakitskiy - Olexiy Gai

Luiz Adriano - Eduardo da Silva

Man to watch: Eduardo da Silva

-----------------------------------------

Arsenal news:

Cesc Fábregas, Alex Song, Denílson og Andrei Arshavin er ute etter forrige kamp, i tillegg til Robin van Persie, Abou Diaby, Aaron Ramsey, Manuel Almunia, Kieran Gibbs, Emmanuel Frimpong og Thomas Vermaelen.

Forventet startoppstilling:

Lukasz Fabianski

Bacary Sagna - Laurent Koscielny - Sebastién Squillaci - Gaël Clichy

Tomas Rosicky - Craig Eastmond - Jack Wilshere

Theo Walcott - Marouane Chamakh - Samir Nasri

Man to watch: Jack Wilshere

Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi kan faktisk sette opp et ganske sterkt lag kun bestående av spillere som er skadet:

Manuel Almunia

Emmanuel Frimpong - Alex Song - Thomas Vermaelen - Kieran Gibbs

Cesc Fábregas - Denílson - Aaron Ramsey

Andrei Arshavin - Robin van Persie - Abou Diaby

Jaja. Spennende at spillere som Eastmond, Lansbury og JET er i troppen, hvertfall.

Lenke til kommentar

Haha, hvor har Douglas Costa blitt av om han ikke er skadd og ikke er med i 11'ern?

Et av fotballverdens største talenter.

Ikke ta lagoppstillingen min for seriøst, jeg aner hvirkelig ikke hvordan de kommer til å spille. :p Kom gjerne med et bedre forslag.

Lenke til kommentar

Tror ikke dette blir en enkel kamp. Vi skal være fornøyde med 1 poeng her. Shaktar er et helt annet lag hjemme på Donbass (dumbass, hehe).

Haha, trodde det bare var jeg som hadde så dårlig humor. Har tenkt dumbass siden første gang jeg leste navnet. :p Men nei, dette blir ikke lett.

For øvrig enig i laget, men er det bekreftet at Song og Arshavin ikke er med?

Wenger bekreftet det i går. De er ikke med i troppen.

Lenke til kommentar

Jeg også er fornøyd om dette ender i ett poeng. Shaktar Donetsk er et helt annet lag hjemme på Donbass Arena. Det er nok et lite fort.

Uansett glad Rosicky får spilletid igjen. Jeg mener han er god nok for første elleveren og jeg synes det er rart han ikke får spille. Spesielt forrige kamp mot West Ham. Var han skadet? Rosicky>Denilson anyday på alt annet enn defensivt anker. Der Song spilte uansett.

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Tror ikke dette blir en enkel kamp. Vi skal være fornøyde med 1 poeng her. Shaktar er et helt annet lag hjemme på Donbass (dumbass, hehe).

Haha, trodde det bare var jeg som hadde så dårlig humor. Har tenkt dumbass siden første gang jeg leste navnet. :p Men nei, dette blir ikke lett.

For øvrig enig i laget, men er det bekreftet at Song og Arshavin ikke er med?

Wenger bekreftet det i går. De er ikke med i troppen.

Å, nei da. Jeg har elendig humor når jeg vil =)

Like greit at de får seg litt hvile. Viktig å gi de andre spillerne i troppen sjansen også. Tror egentlig at Bendtner får starte for Chamakh i kveld.

Lenke til kommentar

Craig Eastmond starts against Shaktar. Lansbury and Emmanuel-Thomas join Szczesny on the bench. Carling Cup feel to the team tonight.

- J. Sanderson

Har egentlig mistet litt troen på Eastmond, men han er vel strengt tatt det eneste alternativet når Song, Denílson, Coquelin og Frimpong er utilgjengelige. Håper JET får litt spilletid.

Lenke til kommentar

Laget:

Lukasz Fabianski

Emmanuel Eboue - Sebastién Squillaci - Johan Djourou - Gaël Clichy

Tomas Rosicky - Craig Eastmond - Jack Wilshere

Theo Walcott - Nicklas Bendtner - Samir Nasri

Subs: Szczesny, Sagna, Koscielny, Vela, Chamakh, Lansbury, Emmanuel-Thomas

Dette blir veldig vanskelig, men jeg tror vi klarer det.

Edit: Beklager dobbelpost.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...