Kakeshoma Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Ganske gøyal den ja Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Mjeh Bread pwns. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Ser ikke helt hva som var så gøy med denne. Noen har en elendig humor. 8 Lenke til kommentar
Snailcake90 Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 snakker om deg selv eller andre nå WarpX? 1 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ser ikke helt hva som var så gøy med denne. Noen har en elendig humor. +1 snakker om deg selv eller andre nå WarpX? Fail. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Høyner med denne 3 sekunders videoen: http://www.youtube.com/watch?v=xjIJFbU0dE0 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Ser ikke helt hva som var så gøy med denne. Noen har en elendig humor. +1 snakker om deg selv eller andre nå WarpX? Fail. Lol tror du er kul nå eller? hæ? støtter kompisen din på diskusjon.no fordi dere er så jævlig g, og det er så sykt kul å være popiz på diskusjon oh yeaaah 1 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Herregud. Nivået. Noen ganger merker jeg at jeg er for gammel for denne delen av forumet, dette er en av dem. 3 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Kanskje du bare burde holde deg unna forumet da "Warpx" siden du tydligvis er så moden i forhold til alle andre her. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Kanskje det... men ikke hele forumet, bare denne delen. Er ihvertfall mer moden enn deg tydeligvis. Hvorfor orker jeg å diskutere med en 18-åring egentlig, det er jo som å prate med et barn. Lenke til kommentar
Snailcake90 Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Nei, det var ikke meningen at alle skulle synes den var hysterisk morsom, men jeg trigges av den av en eller annen grunn;) fin 3sec video Iskall:) her er enda en morsom kortfilm på 5 sekunder. kanskje noe for Warpx og? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Yeah, bare du som syntes den videoen er gøy... jeg lo ikke 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=a1Y73sPHKxw 4 Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 trakk ikke på smilebåndet av videoen til TS. 3 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 trakk nesten på smilebåndet da jeg forventet noe artig men Go blaawh var litt artigere, og dramatic chipmunk forblir episk. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Nei, det var ikke meningen at alle skulle synes den var hysterisk morsom, men jeg trigges av den av en eller annen grunn;) fin 3sec video Iskall:) her er enda en morsom kortfilm på 5 sekunder. kanskje noe for Warpx og? denne lo jeg av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå