dj_aLek Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg skulle fikse pcen til min bestefar i dag. Men jeg kan ikke forstå hva som er gale. Viftene og sånt starter opp, men ikke hardisker og cdromer. Jeg har sjekket at alt er rigtig tilkoblet, sjekket cpu at den ikke luktet svidd eller så svidd ut. På ledsene står d "FF". Den startet opp en gang da jeg kom ani noe som jeg ikke vet hva jeg kom ani. prøvde å berøre alt, uten hjelp... Hva kan være gale... Stakkars bestefar er helt forstyrret pga pcen ikke fungerer... Hk: epox 8hda+ (noe sånt...) Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 FF tror jeg betyr at Biosen har gjort jobben sin, og maskinen skal boote på ett eller annet lesbart medie. Jeg ville pelt ut alt og puttet i en og en del.. så kanskje du ser hva som fungerer og hva som ikke fungerer. LK Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 FF tror jeg betyr at Biosen har gjort jobben sin, og maskinen skal boote på ett eller annet lesbart medie. Jeg ville pelt ut alt og puttet i en og en del.. så kanskje du ser hva som fungerer og hva som ikke fungerer. LK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå