brembochalk Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 har planer om å utdanne meg som eiendomsmegler, men hvilken skole er best? vil det lønne seg for eksempel å gå BI?? noen som har erfaringer om de forskjellige skolene som har denne utdanningen?? Lenke til kommentar
Baabaaaosii Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Uten å ha noe peiling på Eiendomsmeglerstudiene så har jo BI generelt et bra rykte. Jeg, personlig, har forøvrig en mening om at det er nesten det samme hvor man utdanner seg i Norge innenfor et felt, så lenge du gjør det beste ut av det og er flink.... Lenke til kommentar
Folemonken Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Har en kompis i Sogndal som studerer eiendomsmegler, han ELSKER stedet. Har selv familie derfra og har vært der og smakt på studentlivet en langhelg, det er SYKT fint der. Skal selv dit neste år for å studere årsstudium jus/idrett hvis jeg ikke kommer inn på PHS. Studentby med fantastisk natur og koselig, men bra uteliv. Hva mer kan du ønske? Endret 6. november 2010 av Folemonken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå