fossegrimmen Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Hei, mulig jeg har postet i feil seksjon eller unødvendig med ny topic, men uansett. Kjøpte meg en Samsung SyncMaster P2050 i dag som jeg har koblet til laptopen min. Når jeg skal velge oppløsning er den høyeste jeg kan velge 1600x900, men er ganske sikker på at man kan få høyere. Er ikke no vidunder på pc, så om noen har tips på hvordan jeg kan ordne dette, hadde jeg satt pris på det Legger ved et scr.shot av instillingene. På forhånd takk. Endret 3. november 2010 av fossegrimmen Lenke til kommentar
asswipe Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Kloner du skjermen, erstatter du laptop skjermen eller utvider du skjermen? Hvis du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
fossegrimmen Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Skjønner ikke hva du mener, men har funnet ut at han fyren på elkjøp ikke snakket helt sant. Han sa at det var 1920x1080, men er visst ikke mulig å få høyere enn 1600x900. Jaja, vet ikke helt om det er store forskjellen, så tror jeg lar saken ligge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå