FSOL Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg har nettopp bygget ny pc. PÅ den nye pcen bruker jeg ngt routeren som jeg har åpnet alle portene på, dette fungerte på den gamle pcen min. Jeg installerte Norton internet security, men har nå avinstallert dette. Problemet er at jeg fortsatt er bak en firewall i dc og overnet. Jeg lurer derfor på om det er en brannmur på hk abit is7 med integrert 3com nettverkskort. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Har du skrudd av firewallen i XP? (hvis det er det du kjører da) Lenke til kommentar
FSOL Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg trodde det, jeg har ihvertfall ikke slått dn på. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
FSOL Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg trodde det, jeg har ihvertfall ikke slått dn på. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Klem inn høyre museknapp på nettverkstilkoblingen, trykk på egenskaper, og jobb deg inn på avansert og hak vekk brannmuren der. Lenke til kommentar
FSOL Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 æsj det var det hed trodde den var slått av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå