Elwani Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Noen som vet noe om produktet Xtreme-No ? Er det verdt å kjøpe eller er det bare tull ? Endret 4. november 2010 av Elwani Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Ingen ? Sliter sykt med selvbildet mitt, og har lyst til å prøve sånne middler, men vet ikke hvor safe de er. Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 En ting er snickers og twist... et tilskudd hjelper NULL og NIKS på formen, selvbildet, vekta etc. med mindre du gjør endringer på trening, tankegangen din eller kostholdet! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Har prøvd en boks, det FUNKER! Ihvertfall for meg, brodern og en kompis. Får masse energi, og god pump. Men er ikke noe mirakel produkt, du kan ikke drikke det og forvente bedre kropp uten trening, det er bare supplementer.. Treninga di som har mest å si, sammen med kosthold og søvn. Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Cauldron2 : Jeg trener regelmessig, men oppnår ikke noe med det lengere. Jeg staggerer, så trenger en liten boost i riktig rettning. Gjest: Var det noen bi-effekter ved dette produktet ? Hva hjalp det med ? Kun muskler, eller fett-forbrenning og uutholdenhet ? EDIT: Har sjekket litt rundt, og funnet "Superpump 250" som tydeligvis skal forbrenne fett også, i tillegg til å hjelpe til med muskel bygging. Men øker styrken også med sånne ting ? Eller bare musklene ? Endret 4. november 2010 av Elwani Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Stagnerer du? Hvordan deloader du, restituerer? Burde kanskje diskutere dette på "Trening og kosthold" i stedet for helse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå