thamule Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hei Treng litt hjelp til å sette opp nettverket heime. Nettverksutstyret er: Thomson internettmodem (TCM420) Dlink Gigabit switch (DGS-1005D) (Bildet er feil, men modellbetegnelsen rett) Dlink Trådløs router (DL-524) Det som treng internettilgang og helst skal kunne kommunisere på fornuftig vis: HTPC med utorrent klient. Diverse laptopar og mobiltelefonar I utgangspunktet tenkte eg at swithcen var unødvendig, men det har vist seg at routeren kneler når det er kobla slik: Om eg i staden koblar inn switchen mellom modem og router og koblar som vist nedanfor så fungerer alt. Men eg får ikkje utveksle filer mellom pc'ane på ein grei måte gjennom windows. Sannsynligvis fordi der er masse rare ip-adresser på nettverket og htpc får ip frå modem, mens alt det andre får ip av router. So what to do? Htpc'en kan forsåvidt vere konfigurert med fast ip, men resten må ha dynamisk, då dei blir brukt litt her og litt der. Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hvordan kneler routeren i det første oppsettet? Lenke til kommentar
thamule Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Den må restartast kvart døgn (ca). For då er det ikkje lenger internettilgang. Om htpc'en blir kobla utenom routeren så fungerer det som sagt fortsatt fint. Eg går ut ifrå at det er utorrent sin feil. Den står og lastar ned 24/7, og internettlinja er på ca 25 mbit, så det blir jo ein del data. Endret 3. november 2010 av thamule Lenke til kommentar
thamule Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Ser ut til at det kun var ei firmwar-oppdaterig som skulle til. Så dete burde eg jo egentlig ha funne ut av sjøl:blush: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå