Gå til innhold

PL: Liverpool - Chelsea

Smågal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg står for alt jeg har sagt om Roy før, men han er faktisk i ferd med å motbevise meg, og skal sågar får litt tid nå. I dag spilte vi veldig bra i første omgang, og 2 omgang kjører Chelsea ganske naturlig kampen siden vi leder med to. Liker også laget Roy har satt de siste kampene, og det er fantastsik å se at en spiller som Lucas virker å være i ferd med å ta steget opp.

Lenke til kommentar

Jeg står for alt jeg har sagt om Roy før, men han er faktisk i ferd med å motbevise meg, og skal sågar får litt tid nå. I dag spilte vi veldig bra i første omgang, og 2 omgang kjører Chelsea ganske naturlig kampen siden vi leder med to. Liker også laget Roy har satt de siste kampene, og det er fantastsik å se at en spiller som Lucas virker å være i ferd med å ta steget opp.

Har roy gjort så mye anderledes i dag enn noen andre kamper? forskjellen er vell at Torres har våknet igjen nå..

Lenke til kommentar

Ahh dette var bra ja! Veldig bra stemning på Anfield i dag, og Torres er bare magisk. Beste spiss, ja i VERDEN!!, når han er i formen, klinisk og fantasisk. Senker alle. Store forsvarsspillere som Terry, Rio og Vidic ligger stort sett i gresset og griner før de greier å få sagt Torra.

v faller for langt tilbake i andre, men det tar vi på mandag og ikke nå. :) de siste kampene var akkurat det vi trengte. Mye å gå på, men resultatene stemmer i det siste.

God stemning på toget hjem også, med unntak av noen bitre rikinger, hva er vel bedre enn det? :D

YNWA!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Dere blir feid av banen. Gåtur i parken

Det har vært veldig stille fra denne kanten etter kl 17.

Nå hadde game rett da. Chelsea ble feid av banen, og det var gåtur i parken.

Lenke til kommentar

Ahh dette var bra ja! Veldig bra stemning på Anfield i dag, og Torres er bare magisk. Beste spiss, ja i VERDEN!!, når han er i formen, klinisk og fantasisk. Senker alle. Store forsvarsspillere som Terry, Rio og Vidic ligger stort sett i gresset og griner før de greier å få sagt Torra.

YNWA!

Jeg måtte bare.

http://www.youtube.com/watch?v=UngH9SzD8BA&p=3429E53102BCBAE8&playnext=1&index=32

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

For 1 månede siden var Hogdson djevelen selv og nå er han en helt ? :whistle:

lukter litt medgangssupporter av dette :love:

Mener personlig fortsatt at hogdson er feil man og at vi burde få en ny før januar :cool: Bare min mening :D

Har ikke sett mye av denne helte-snakket du preiker om her. Roy står nå med 4 strake seire, da er det faktisk lov å smile. Ros kontra ris er the way to go.

Resultatene har vært bra, men ikke spillet(så ikke dagens kamp btw). Spillerne har tatt mer ansvar, Roy har sikkert noe å gjøre med ''seierstreaken'' men ikke mye.

Roy er vikarmanager, alltid vært.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...