Elastico Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Takk. Da så det ikke så mørkt ut likevel. To fine mål, og snytes for straffe. Money can't buy me love! Endret 7. november 2010 av Elastico Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Takk for den Liverpool! Nydelig seier. Chelsea beviser nok engang at de er ikke så sterke som alle vil ha det til. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hadde bursdag i går, men dette er den beste gaven... selv med forsinkelse. Torres, jeg elsker deg! Jeg elsker Anfield, og jeg elsker denne dagen! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Fyyyyyy faen så jævelig digg. Go home jævla rentboys. No history!!! Oh Campione The one and only We're Liverpool They say our days are numbered We're not famous anymore But scousers rule the country Like they've always done before Næmen Maxi da. Hengt mye med kapteinen i det siste? Eller Chicharito kanskje? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har grua meg til denne kampen i aldri så lang tid, men skulle du sett! Det følest som om ein tung stein er fjerna frå skuldrane mine:) Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Er irriterende at liverpool legger seg så langt bakpå, de må opprettholde presset Mot et sterkere lag kunne de ha blitt straffet kraftig for dette !..!, 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Tusen takk, Liverpool! Nå er vi fremdeles bare 5 poeng fra toppen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Næmen Maxi da. Hengt mye med kapteinen i det siste? Eller Chicharito kanskje? Hmmm... Mulig eg gikk glipp av noe her, men Hernandez filmet da? Og han tok da ikke sjøstjernen som Gerrard har copyright på? Maxi derimot.... Har ikke sagt han filmet. Men sjøstjernen var sterkt tilstede i han fremvisning. Har grua meg til denne kampen i aldri så lang tid, men skulle du sett! Det følest som om ein tung stein er fjerna frå skuldrane mine:) Og det beste: Liverpool holder United inne i gullkampen! Er ikke DET KONGE?? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Næmen Maxi da. Hengt mye med kapteinen i det siste? Eller Chicharito kanskje? Hmmm... Mulig eg gikk glipp av noe her, men Hernandez filmet da? Og han tok da ikke sjøstjernen som Gerrard har copyright på? Maxi derimot.... Har ikke sagt han filmet. Men sjøstjernen var sterkt tilstede i han fremvisning. Har grua meg til denne kampen i aldri så lang tid, men skulle du sett! Det følest som om ein tung stein er fjerna frå skuldrane mine:) Og det beste: Liverpool holder United inne i gullkampen! Er ikke DET KONGE?? Man lærer jo alltid av mesteren Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Man lærer jo alltid av mesteren Så sant så sant! Learn from the best. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Næmen Maxi da. Hengt mye med kapteinen i det siste? Eller Chicharito kanskje? Hmmm... Mulig eg gikk glipp av noe her, men Hernandez filmet da? Og han tok da ikke sjøstjernen som Gerrard har copyright på? Maxi derimot.... Har ikke sagt han filmet. Men sjøstjernen var sterkt tilstede i han fremvisning. You win :love: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 I dag er alle vinnere Termo Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hvem bryr seg om de? De har jo millioner å rulle seg i og bade i når de kommer hjem. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Og at vi faktisk holdt nullen mot Chelsea. DET ER MAGISK! Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) SÅ JÆVELIG BRA!! GET IN!!!! Martin Kelly, awesome Endret 7. november 2010 av SkagenK Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hvem bryr seg om de? Supporterne? Btw; Wendelinho hvis du leser dette her: The Reds 2 - 0 Blue moneygrabbing shite 6 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Ja hvor er Wendelinho? Lagt seg for kvelden? Er jo seint nå.... Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Gledeleg å sjå Kelly få sjansen, og spele bra. Lucas var stor i dag og! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Roy prater svensk på TV2PL nå - artig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå