Jefe Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 HAHAHAHHA JAAAAAAAAAAAAAAAAAA He is back!!! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Jøss, for et fantastisk mål! Bra for oss også. Herlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Minner meg om Macheda mot Villa for et par sesonger siden. Klassescoring, rett og slett! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hahahah så faens bra Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Herregud så godt det er å se Torres i slik form! 1 Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Trodde aldri jeg skulle si dette, men ... ... deilige, deilige, Liverpool. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Dette har jeg savnet, El Niño Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Han er vill, han er rå, han er FERNANDO TORRES!!! 1 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 FY FAEN SÅ HERLIG! enkelt og greit. Chelsea produserer ikke en dritt! 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Virker som det hjelper at jeg tok på meg årets hjemmedrakt longsleeves med Torres bakpå før kampen. Håper virkelig at han får hattrick, og vi holder nullen. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Åneeeei, "verdens beste" lag er tilbake igjen. Hehe, grats guttær, ser ut som det kan gå veien Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Er utrolig fornøyd med Kelly Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Torres is back baby!! Kelly har vært over forventet også ja. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Faen så digg. Torres er tilbake. Skal trenden virkelig snu nå? Gutta må jo få en helt vill selvtillits-boost av dette! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Nå scorer han, sa jeg, og så gjorde han det. Nydelig av Torres. Get in på FPL istedenfor Drogba som er ræva... Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Faen så digg. Torres er tilbake. Skal trenden virkelig snu nå? Gutta må jo få en helt vill selvtillits-boost av dette! Det kan se litt mørkt ut for wigan sin del på onsdag ja.. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå