andre3028 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 haha ja satt å telte selv hvor mange skalla folk Liverpool hadde. Skinnhead klubben jo! Kom opp i en del. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Hele rasist-teorien min om Hodgson virket som en dårlig spøk, men nå begynner jeg å bli litt redd her. Fyren liker eldre skandinaver og engelskmenn, og vi har en haug med skinheads som går rundt på banen. Skrtel virker som en russisk nynazist, Reina og Meierles støtter sikkert Franco og Shevley, Cole og Konchesky minner meg om folka fra "This is England". Great, nå venter jeg på at Lucas skal se ut som et gjengmedlem fra en eller annen favela. Edit: La oss skinne Poulsen, han fortjener det. Endret 13. november 2010 av WCH Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Litt av en teori. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 haha ja satt å telte selv hvor mange skalla folk Liverpool hadde. Skinnhead klubben jo! Kom opp i en del. Flink til å telle du... 1 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Litt av en teori. Denne sesongen har gjort sitt med meg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Liverpool har syykt mange skalla folk. Men kloffsk mente Ray Wilkins. Yeah i know. http://www.youtube.com/watch?v=4RyAizevbh4 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 haha ja satt å telte selv hvor mange skalla folk Liverpool hadde. Skinnhead klubben jo! Kom opp i en del. Flink til å telle du... takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå