Hewitt Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Ahh dette var bra ja! Veldig bra stemning på Anfield i dag, og Torres er bare magisk. Beste spiss, ja i VERDEN!!, når han er i formen, klinisk og fantasisk. Senker alle. Store forsvarsspillere som Terry, Rio og Vidic ligger stort sett i gresset og griner før de greier å få sagt Torra. YNWA! Jeg måtte bare. http://www.youtube.com/watch?v=UngH9SzD8BA&p=3429E53102BCBAE8&playnext=1&index=32 Til og med ikke Torra kan utføre magi _hver gang_. husker den videoen var veldig populær i starten siden dey var første kamp mellom dem,, helt til rio og vidic flere ganger ble ydmyka ^^ Skal la være å poste videoer tilbake, delvis fordi jeg sitter på sucky mobilnett på toget til london, og delvis fordi det kan utløse krampeaktige mareritt i lang tid. Og jeg er bare ikke så slem. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Herlig hvor cocky dere er blitt etter et par seiere. Godt at turen under nedrykkstreken ikke gjorde permanent skade på annet enn korttidshukommelsen. 1 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Haha må ikke du bli grinete nå. Vi hjalp dere, værsågod. Torres hedrer jeg alltid jevnlig, tap eller ei. Ellers smaker faktisk sterke seire enda bedre i tunge perioder. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Etter en helg som denne blir jeg aldri grinete Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 imponert over liverpool ikveld, hadde ikke trodd dere skulle greie dette, men sannelig gjorde dere det Godt jobba, Torres viser hvilken klassespiss han egentlig er. Håper dere kommer dere opp igjen i topp 4, heller dere enn man city og Tottenham. 2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Fikk sett måla nå, fyfaen. Class! Vanvittig deilig å se gode gamle Torres! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) At folk kan tro at Liverpool har en sjanse overhodet er jo morsomt å lese. Godt dere har troa. Quoted for fail! Endret 8. november 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hva er så galt med det? Jeg kan gladelig innrømme at jeg trodde at Chelsea ville rævpule Liverpool. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg for min del la inn flere velplasserte motjinxer og er meget fornøyd med egen innsats. Chelsea viser nok engang at de ikke er all-that, noe jeg har skrevet hele sesongen. Dessverre er vi ikke mye å skryte av selv, så de vinner nok ligaen komfortabelt likevel. Dere kommer til å knuse Wigan på onsdag! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Dere kommer til å knuse Wigan på onsdag! Skamløs jinx! 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Quoted for fail! Vel, ikke fail, akkurat. "Alle" trodde at dette kom til å bli en gåtur i parken for Chelsea, så ikke rart at man hadde forventningene oppe. Men - dere motsa kritikerne, og dere leverte en god kamp. Grattis med seier. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Klart det er en epic fail når du er så bastant. Det er også morsomt at folk foran storkamper alltid glemmer at vi leverer som regel mye bedre som store underdogs. Det er når vi er favoritter vi som regel sliter. Aaaand, for å quote meg selv: Alt taler for Chelsea-seier her, bortsett fra at jeg skal på kampen og Liverpool har enda ikke tapt en kamp så lenge jeg har vært tilstede. 9 kamper - 6 seire, 3 uavgjorte. 2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Skal tro hva Martin Broughton tenkte etter seiern ? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Skal tro hva Martin Broughton tenkte etter seiern ? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) http://www.tv2sporte...en-3339611.html Ray Wilkins fikk ikke fornyet kontrakten, og sluttet på dagen. Forferdelig trist. :-/ Endret 11. november 2010 av Zeromac Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Dere kommer til å knuse Wigan på onsdag! Skamløs jinx! Jeg eier ikke skam. Dere kommer til å knuse Stoke på lørdag! 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 http://www.tv2sporte...en-3339611.html Ray Wilkins fikk ikke fornyet kontrakten, og sluttet på dagen. Forferdelig trist. :-/ Med Ray Wilkins forsvant jo enda mer folk som faktisk har en fin historie bak seg fra Chelsea. Han har jo spilt mange kamper for Chelsea og Man Utd og har 83 landskamper for England. Virker veldig rart å ikke gi ha ny kontrakt, for han har gjort en god jobb oppigjennom årene og vært en del av klubben i lang tid. Overrasker meg ikke dog. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Ah, har alltid lurt på hvem han skalla jævern er. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Tenker du på Cole? Shelvey? Meireles? Skrtel? Konchesky? Reina? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Liverpool har syykt mange skalla folk. Men kloffsk mente Ray Wilkins. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå