r0zie Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hei. Kjøpte meg en Samsung Galaxy S med binding hos tele2 i sommer, etter å ha brukt den litt har jeg kommet fram til at jeg aldri har 3G dekning, nett så vidt i noen sekunder før edge kommer tilbake, jeg har vert telenor kunde i veldig mange år og dette er første gang jeg er på netcom sitt nettverk, mulig det rett å slett bare ikke er bygd ut skikkelig med 3G? Jeg bor forresten i Bergen og jobber i sentrum, og har så å si aldri 3G dekning.. Får heller ikke alltid mottatt MMS meldinger. Det går an å sende, men motta går helt på måfå, noen ganger virker det å sette tlf i flymodus og så tilbake, men det har ikke fungert i det siste.. Jeg spurte hvor mye det ville koste meg å kjøpe meg ut av bindingen og det lød på 3750 kr Så det jeg lurer på her er om jeg faktisk bare kan ta å heve kjøpet å sende telefonen inn igjen? Det er ikke så veldig mye vits i å ha ein smarttelefon som jeg ikke får 3G dekning med, da mange av funksjonene på telefonen er avhengig av dette.. Lenke til kommentar
Tele2 Kundeservice Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hei r0zie, Kan du sende oss en Privat Melding med informasjon om ditt mobilnummer samt adresser hvor du opplever problem med dekningen/MMS ? Mvh Henrik Lindblom Kundebehandler Tele2 Kundeservice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå