Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Wolverhampton


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

..........................................................................................

 

Makan til dritt igjen, og at det blir 4 min tilegg er et stort mysterium. Maks 2, og da hadde ikke målet kommet.....

 

Blir kvalm!

 

Hadde dere spilt bra hadde det ikke vært så ille, men dere spiller så jævlig dårlig og har så sykt flaks.

 

FAEN

Lenke til kommentar

Vi har ikke spilt godt en kamp i år, og vi ligger maks 5 poeng bak Chelsea som har startet som i fjor.

Det hadde vært vilt deilig med et lag i form nå. Tipper skaden til Hazza i dag gjør at Ferguson nå innser at vi må svi krutt på en midtbanespiller. Jeg driter egentlig i om spilleren koster 10 eller 200M, bare han går inn og forsterker laget i dag - ikke et enormt talent som kanskje slår gjennom om 2-3 år..

Lenke til kommentar

..........................................................................................

 

Makan til dritt igjen, og at det blir 4 min tilegg er et stort mysterium. Maks 2, og da hadde ikke målet kommet.....

 

Blir kvalm!

30 sekunder pr. bytte. Hahnemann drøyde hver gang han hadde muligheten. Brown og en annen fyr lå nede med hodeskader i et par minutter. Greit med fire minutter. :wee:

Lenke til kommentar

..........................................................................................

 

Makan til dritt igjen, og at det blir 4 min tilegg er et stort mysterium. Maks 2, og da hadde ikke målet kommet.....

 

Blir kvalm!

30 sekunder pr. bytte. Hahnemann drøyde hver gang han hadde muligheten. Brown og en annen fyr lå nede med hodeskader i et par minutter. Greit med fire minutter. :wee:

 

 

Opplevd en del kamper der det ikke blir lagt til 3 min når alle byttene er gjort. Det er tull å gi 4 min tilegg. Kunne godtatt 3, målet hadde kanksje kommet da uansett siden det var 2.10 det kom, men 4 min ødelegger.

 

Men jeg tørr å si at det ikke hadde blitt 4 min hvis United hadde ledet kampen....

Endret av Teipball
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...