Prusk Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Park? Again? PARK? PAAARK!! Edit; Jay! Endret 6. november 2010 av Sovehest Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Slaktet for 80 minutter siden. Tomålsscorer idag. Ufortjent seier, men fy faen så viktig med tre poeng! Parky! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jaaaaaaa!!!!!!! Sørkoreansk magi Vet. Jeg vet ikke siden jeg bare har live updates på jobb men Jaaaaaaaaa Gud så herlig Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) JADAAA!!! EDIT: ufortjent ja, men deilig. Endret 6. november 2010 av RePaC Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ran imo. Wolves var jo best i begge omganger. 2 Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Utrolig deilig å se at vi har begynt å score på overtid når vi trenger det istedefor å slippe inn! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Ran imo. Wolves var jo best i begge omganger. Det gjelder å ta vare på sjansene sine. 3 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Park på kant er kjedelig, men når han får en friere rolle er det faktisk fornøyelig i de kampene han lykkes. Jeg synes langt ifra at han har hatt en sterk kamp i dag, men når du scorer to mål får det så være. PAAAAAAAAAARK! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 .......................................................................................... Makan til dritt igjen, og at det blir 4 min tilegg er et stort mysterium. Maks 2, og da hadde ikke målet kommet..... Blir kvalm! Hadde dere spilt bra hadde det ikke vært så ille, men dere spiller så jævlig dårlig og har så sykt flaks. FAEN Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Haha. Bombe at Wolves klarte å fucke det opp på slutten. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Vinne eller posetive resultat på dårlige dager er en stor styrke Peke på teipball og le Endret 6. november 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 For en følelse, jeg skjelver.. Utrolig imponert over Park.. For en deilig seier.. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Vi har ikke spilt godt en kamp i år, og vi ligger maks 5 poeng bak Chelsea som har startet som i fjor. Det hadde vært vilt deilig med et lag i form nå. Tipper skaden til Hazza i dag gjør at Ferguson nå innser at vi må svi krutt på en midtbanespiller. Jeg driter egentlig i om spilleren koster 10 eller 200M, bare han går inn og forsterker laget i dag - ikke et enormt talent som kanskje slår gjennom om 2-3 år.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 .......................................................................................... Makan til dritt igjen, og at det blir 4 min tilegg er et stort mysterium. Maks 2, og da hadde ikke målet kommet..... Blir kvalm! 30 sekunder pr. bytte. Hahnemann drøyde hver gang han hadde muligheten. Brown og en annen fyr lå nede med hodeskader i et par minutter. Greit med fire minutter. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Rart at United alltid klarer å vinne mot Wolves selv om de alltid spiller dårligere. Tenker nå på de to siste kampene de i mellom. Gud så frusterende! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) .......................................................................................... Makan til dritt igjen, og at det blir 4 min tilegg er et stort mysterium. Maks 2, og da hadde ikke målet kommet..... Blir kvalm! 30 sekunder pr. bytte. Hahnemann drøyde hver gang han hadde muligheten. Brown og en annen fyr lå nede med hodeskader i et par minutter. Greit med fire minutter. Opplevd en del kamper der det ikke blir lagt til 3 min når alle byttene er gjort. Det er tull å gi 4 min tilegg. Kunne godtatt 3, målet hadde kanksje kommet da uansett siden det var 2.10 det kom, men 4 min ødelegger. Men jeg tørr å si at det ikke hadde blitt 4 min hvis United hadde ledet kampen.... Endret 6. november 2010 av Teipball 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Teipball - så du kampen, og skadene? Talte du sekundene som ble drøyd av wolveskeeperen? Eller har du fulgt med på vglive. Endret 6. november 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Synes 4 minutter var helt greit. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jizz in my pants, når jeg så den lå i mål Rævva kamp, men vinner på en dårlig dag, det er veldig viktig å ta med seg. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) æsj Endret 6. november 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå