Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Wolverhampton


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dere Bebe-hatere. Tell til 10 værsåsnill, dere er bare tragiske patetiske mennesker der dere sitter. Det er første kamp han spiller svakt, de tidligere kampene har han vært lovende. Når det er sagt så spiller han bøtte dårlig, men han er ikke alene om det.

enig i den, hvor mange kamper har han spilt? alle kan ha en dårlig dag, men overall er spillet skammelig dårlig.

Lenke til kommentar

Innleggene hans i tidligere kamper har ofte vært imponerende. Harde i mellomhøyde og mellom forsvaret og keeper.

 

Nå har ikke jeg sett noe av dagens prestasjon, men Bebe er ikke mannen som skal drive dette laget fremover - han er vel fortsatt et talent. Hvilken rolle O'shea har på laget i dag skjønner jeg ikke. Spiller vi med 5 bak, eller ligger han dypt på midten som et anker?

 

Jeg leste Fletcher hadde målgivene, men Fletcher er ingen ballfordeler - hvem fordeler ballene hos United? Tipper vi får inn Scholes og kaster ut O'Shea i 2. omgang.

Lenke til kommentar

OOOOOO! Hjemme nå og ser HAZZZZAAAA på banen! ER DET SANT! OOO OWEN HARGREAVES YOU ARE THE LOVE OF MY LIIIFE!

 

Fytti helvete. For en katastrofe. Syns så synd på den tufsen nå. Fucking Hargreaves, skal det være mulig. Tidenes laveste smerteterskel.

 

Alle har vært søppel untatt Vidic, Brown og Hernandez. Dette ser stygt ut. Målet burde blitt annulert i respekt for fotballen.

Lenke til kommentar

Det er flaut å se på Bebe slå innlegg i dag, men han prøver, fortjener ikke noe mer kritikk enn flere andre på laget. Jeg griner nærmest av hvor dårlig vi spiller, midtbanen vår er så kjedelig at det går nærmest ikke an. Den eneste spilleren sentralt som gjør jobben sin er Fletcher.

 

Enig, jeg mener også han fortjener mindre kritikk, mtp. hvor uerfaren han er.

 

 

OOOOOO! Hjemme nå og ser HAZZZZAAAA på banen! ER DET SANT! OOO OWEN HARGREAVES YOU ARE THE LOVE OF MY LIIIFE!

 

Alle har vært søppel untatt Vidic, Brown og Hernandez. Dette ser stygt ut. Målet burde blitt annulert i respekt for fotballen.

 

Brown har tidvis vært rundingsbøye, men han har hatt noen herlige taklinger, plusspoeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...