SpencerReid Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ufortjent, men fornøyelig Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Dette er jo et ran! Makan til ufortjent ledelse skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Juhu. Plinger på VG Live ett minutt før scoringen kommer på TV2 sumo. Skjønte ikke hva dere mente med bra gjort av Park Men konge, herlig pasning, bra posisjonering av Park, og bra scoring Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Dobbeltrykk... Endret 6. november 2010 av SpencerReid Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Fuck off, uansett helt latterlig å se på. Dette er faktisk noe av det jævligste jeg har sett. Oshea er så ubrukelig at jeg blir skremt. Håper nesten at han blir skadd så vi blir kvitt bøtta. Rister i sinne over hvor dårlig han er. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Fra Redcafe: Thanks for that.. He keeps playing shit but alteast his scoring!! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Til dere Bebe-hatere. Tell til 10 værsåsnill, dere er bare tragiske patetiske mennesker der dere sitter. Det er første kamp han spiller svakt, de tidligere kampene har han vært lovende. Når det er sagt så spiller han bøtte dårlig, men han er ikke alene om det. 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Som jeg skrev i sted, Bebe har vist takter. Men han må virkelig jobbe med innleggene sine, for de er tragiske og det har de vært tidligere også. Men jeg liker at han stadig utfordrer, gir ikke opp selv om han feiler. Men om han ikke tar seg opp utover i andreomgangen burde SAF ta han av. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Makan til ufotjent dritt. Dere spiller så dårlig at det er en skam, uansett lag dere stiller med. Dette skal være en gullkandidat? Får satse på å ta en City og at vi snur dette, for sånn det er nå kan dette gå. Ikke overaskende så er det Ward som er skylden i målet, nok engang... Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Til dere Bebe-hatere. Tell til 10 værsåsnill, dere er bare tragiske patetiske mennesker der dere sitter. Det er første kamp han spiller svakt, de tidligere kampene har han vært lovende. Når det er sagt så spiller han bøtte dårlig, men han er ikke alene om det. enig i den, hvor mange kamper har han spilt? alle kan ha en dårlig dag, men overall er spillet skammelig dårlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Flatterende. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Innleggene hans i tidligere kamper har ofte vært imponerende. Harde i mellomhøyde og mellom forsvaret og keeper. Nå har ikke jeg sett noe av dagens prestasjon, men Bebe er ikke mannen som skal drive dette laget fremover - han er vel fortsatt et talent. Hvilken rolle O'shea har på laget i dag skjønner jeg ikke. Spiller vi med 5 bak, eller ligger han dypt på midten som et anker? Jeg leste Fletcher hadde målgivene, men Fletcher er ingen ballfordeler - hvem fordeler ballene hos United? Tipper vi får inn Scholes og kaster ut O'Shea i 2. omgang. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Bebe prøver i alle fall. Mye verre med våre "rutinerte" som er så dårlig at jeg får magesår Fletcher eneste mann på midten som leverer. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Det er flaut å se på Bebe slå innlegg i dag, men han prøver, fortjener ikke noe mer kritikk enn flere andre på laget. Jeg griner nærmest av hvor dårlig vi spiller, midtbanen vår er så kjedelig at det går nærmest ikke an. Den eneste spilleren sentralt som gjør jobben sin er Fletcher. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 OOOOOO! Hjemme nå og ser HAZZZZAAAA på banen! ER DET SANT! OOO OWEN HARGREAVES YOU ARE THE LOVE OF MY LIIIFE! Fytti helvete. For en katastrofe. Syns så synd på den tufsen nå. Fucking Hargreaves, skal det være mulig. Tidenes laveste smerteterskel. Alle har vært søppel untatt Vidic, Brown og Hernandez. Dette ser stygt ut. Målet burde blitt annulert i respekt for fotballen. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Det er flaut å se på Bebe slå innlegg i dag, men han prøver, fortjener ikke noe mer kritikk enn flere andre på laget. Jeg griner nærmest av hvor dårlig vi spiller, midtbanen vår er så kjedelig at det går nærmest ikke an. Den eneste spilleren sentralt som gjør jobben sin er Fletcher. Enig, jeg mener også han fortjener mindre kritikk, mtp. hvor uerfaren han er. OOOOOO! Hjemme nå og ser HAZZZZAAAA på banen! ER DET SANT! OOO OWEN HARGREAVES YOU ARE THE LOVE OF MY LIIIFE! Alle har vært søppel untatt Vidic, Brown og Hernandez. Dette ser stygt ut. Målet burde blitt annulert i respekt for fotballen. Brown har tidvis vært rundingsbøye, men han har hatt noen herlige taklinger, plusspoeng. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Målet burde blitt annulert i respekt for fotballen. Haha, helt enig. Og dette laget er liksom en gullkandidat denne sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå