DJ_Dark Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Pasningstreff på 3% så langt. Imponerende. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 I tillegg slo de City sist helg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Vi betalte faen 70 millioner for Bebe, tenker meg at klubben han ble solgt fa sitter å gnir seg i hendene. Vi kunne fått Özil for omtrent samme sum. Blir trist hver gang jeg tenker på det. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Vi blir utspilt på eget gress, av wolves. Lover godt Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) FY FAEN Bebe er en jævla tåpe. HELT forbanna håpløs. Endret 6. november 2010 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Er Bebe faen meg seriøs med de der? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 HVA FAEN DRIVER BEBE MED? Jeg får mark i rompaaa!!! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Hva er det egentlig Bebe prøver på hele tia?! Endret 6. november 2010 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Oshea kan pelle seg til helvette vekk, han kan ikke spille fotball. Herregud Bebe. Herregud. Obertan også, bagg med shitt. For et latterlig lag vi stiller med masse drittspillere. Kan ikke huske sist jeg var så flau over United siden Leeds kampen. Ta deg en bolle Fergie, aner ikke hva han driver med Lenke til kommentar
Saitek1236456 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Bebe UT AV KLUBBEN NÅ Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Bortsett fra innleggene er jo ikke Bebe helt borte. I hvert fall ikke i forhold til forventningene mine. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Bebe, igjeeeeen. Hahah, greier ikke å ta i mot en ball en gang. Hahah, suppe!! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Vi betalte faen 70 millioner for Bebe, tenker meg at klubben han ble solgt fa sitter å gnir seg i hendene. Vi kunne fått Özil for omtrent samme sum. Blir trist hver gang jeg tenker på det. Özil kostet Real rundt 140, men han er uansett verdt det i forhold. Van der Vaart derimot kostet Spurs £8M, altså i samme område som Bebe.. Sånn om det gledet deg litt. Edit: Glemte selvsagt at det var mulig å kjøpe Özil før VM til rundt £8-10M.. =) Endret 6. november 2010 av Sovehest Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Fy faen, dette er rett og slett møkk. Sier ikke lite når Vidic har kommet til vårt beste innlegg... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Smalling inn for Bebe. Smalling tar plassen til Vidic, Vidic tar plassen til Bebe. Deal? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Tar tilbake det jeg sa om Park. Flott gjort! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Dette er så lite fortjent. :!: PÆÆRK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå