DJ_Dark Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Trist å se han går ut der. Bebe inn i alle fall. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Da er han ferdi som spiller Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Fabio burde få en lønnsøkning. Virket som en fin tolk der han stod og oversatte beskjeder til Bebe. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Så vell ut som en strekk det der? Altså ikke kneet heldigvis.. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Haha, for en parodi. Jeg rakk ikke hjem engang før han var ferdig. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Håper da ikke han legger opp. Vi har Blackburn i slutten av mnd han kan få sjansen igjen på om han ikke er ute i evigheter. Han har vel spilt med reservene tidligere, og SAF har sagt at det er viktig for motivasjonen til gutten å få førstelagsfotball igjen - noe jeg selvsagt forstår. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Fy faen, er det mulig å ha så uflaks. Synes synd på han. Tenk så digg følelse av å høre at han skal starte sin første PL kamp på flere år.Også må han gå ut med skade før det har gått 10 min ... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Fy faen, vær litt mer ego Obertan, Chica står jo helt ledig. Talentløst ... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Kødder Bebe? For en enormt ræva spiller. Og Obertan; spill Hernandez din hore! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Vi blir til tider presset sterkt her. Liker dårlig. Synd Obertan ikke passer der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Elendig laguttak. Wolves kjører jo kampen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Bebe har vært søppel, men resten av laget har faen ikke vært mye bedre. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Park, Fletcher, O'Shea og Bebe lukter ikke akkurat som en kreativ midtbane som kjører kampen. Nå ser ikke jeg kampen, men jeg antar Scholes kommer inn før eller siden for å hjelpe resten med å slå en pasning på 20-30 meter.. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Elendig laguttak. Wolves kjører jo kampen. Sånt som skjer når man har uteliggere på banen ... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Bebe holder jo såvidt tippeliga-kvalitet Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Komikveld på Old Trafford. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Park er så latterlig dårlig at jeg ikke har ord. Fy faen for en spiller! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Sånt som skjer når man har uteliggere på banen ... Han har selv sagt at han aldri har vært hobo, men jeg tror ikke på han. Lukter undervurdering lang vei. Burde ikke være mulig etter alle poengene vi har kastet bort i år, og det burde i hvert fall ikke være mulig etter at Wolves var på nivå med oss for ti dager siden. Endret 6. november 2010 av Latias Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Vi betalte faen 70 millioner for Bebe, tenker meg at klubben han ble solgt fa sitter å gnir seg i hendene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå