banansplitt™ Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Gleder meg til å se Hargreaves nå! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hadde aldri trodd jeg skulle se han spille igjen. Skal bli jævelig spennende å se Hargreaves i dag. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Gågata,Hazza!!Fantastisk,nå står jeg og tripper på t-banen og gleder meg til å komme hjem!!! Gågata nå igjen? Morsomt å se om Hargreaves holder. Merkelig at Berba er no show. Ser litt b-preget ut. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Men nå må ikke la det gledelige faktumet at Hazza starter flytte fokuset vekk fra at laget suger balle.Fletcher,Park,Hazza og Evra på midten, ikke mange offensive fibre der. Legg til kvalitetsinnleggene Brown og Oshea er kjent for,så blir nok ikke dette en målrik affære. .. Endret 6. november 2010 av The Hoff Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 2 min før kamp stopper streamen på livesport og nekter å starte igjen. Gotta love it! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Forbanna TV2 Sumo. Klassisk at det skal klikke når Hazza gjør comeback ... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 OOOOOO! Hjemme nå og ser HAZZZZAAAA på banen! ER DET SANT! OOO OWEN HARGREAVES YOU ARE THE LOVE OF MY LIIIFE! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Herlig å ha Setanta 1. Slipper TV2 og deres elendige kommentatorer på den måten. Enig med den ene kommentatoren angående Hazza. Vi bør ikke forvente all verdens av han i dag, for han har ikke engang spilt noen reservekamper på lenge. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Haha. Det tok 4 minutter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Comebacket varte ikke lenge... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Til og med jeg synes synd på Hargreaves nå. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Ble han byttet ut igjen? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hazza fra start. Synes oppriktig synd på han. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Får ikke sett kampen live, ettersom jeg er på jobb, men jeg skal blåse over highlights i kveld på altiboxen. Oppdater meg gjerne på hvordan Hazza klarer seg! Edit: I det jeg skriver dette kommer oppdatering på VG-nett og Hazza er skadet. Herregud og faen. Skal ta meg tid til å se alle 4-5 minuttene Hazza spilte i dag... Endret 6. november 2010 av Sovehest Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Verdens korteste comeback? :!: ...Han legger opp nå. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Sovehest: Gikk i garderoben med fysio og holdt seg til baksiden av låret. Intet bytte enda dog. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Idioti av SAF å starte med han. Gi han reservelagsfotball først i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå