Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Wolverhampton

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden jeg allerede har bidratt til litt diskusjoner rundt Magnus Wolff Eikrem (til noens store forargelse) dytter jeg inn litt flere spekulasjoner.

Eikrem spilte ikke reservekampen på tirsdag og blir nok med troppen mot Wolverhampton.

Jeg tipper 2-0 til United.

Oppdatering:

-Nani er ikke tilbake til kampen (det er heller ikke sikkert han er tilbake til kampen mot City) og Fletcher vil bli vurdert på nytt i dag.

Endret av Itspersonal
Lenke til kommentar

Manchester United winger Nani will miss the game because of a groin injury, but Darren Fletcher is expected to overcome an ankle problem.

United medics will assess Anderson, Darron Gibson, Jonny Evans and striker Federico Macheda, who have all been laid low by a virus.

Sir Alex Ferguson has also been struck by the same illness, but will be at Old Trafford on Saturday. Kjelde: BBC

Lenke til kommentar

Edwin

Rafael-Vida-Rio-Pat

Bebe-Carrick-Giggs/Park-Obertan

Hernandez-Berbatov

Vi må vinne denne, de to neste kampene er City borte og Villa borte, begge innen ei uke. Da har vi unnagjort mange kjipe bortekamper...

Skulle det gå i baret denne uka kan vi bare glemme alt som heter PL denne sesongen. Dette er Fergies største test på to-tre sesonger.

Lenke til kommentar

Wolveslaget for de interesserte:

Hahnemann, Foley, Berra, Stearman, Ward, Henry, Milijas, Edwards, Hunt, Doyle, Jarvis.

SUBS: Hennessey, Elokobi, Van Damme, Mouyokolo, Mancienne, Ebanks-Blake, Fletcher

11 av 11 riktig på tippinga av laget, mot Latias 2(?) av 11 i fjor. Selv om ikke han skal ha skyld for å ikke treffe i fjor :p

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...