Jotun Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Aaaah... Coop Obs med andre ord Ando hadde et virus hvertfall, var vel ikke andre? Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 (endret) Siden jeg allerede har bidratt til litt diskusjoner rundt Magnus Wolff Eikrem (til noens store forargelse) dytter jeg inn litt flere spekulasjoner. Eikrem spilte ikke reservekampen på tirsdag og blir nok med troppen mot Wolverhampton. Jeg tipper 2-0 til United. Oppdatering: -Nani er ikke tilbake til kampen (det er heller ikke sikkert han er tilbake til kampen mot City) og Fletcher vil bli vurdert på nytt i dag. Endret 5. november 2010 av Itspersonal Lenke til kommentar
archanios Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Manchester United winger Nani will miss the game because of a groin injury, but Darren Fletcher is expected to overcome an ankle problem. United medics will assess Anderson, Darron Gibson, Jonny Evans and striker Federico Macheda, who have all been laid low by a virus. Sir Alex Ferguson has also been struck by the same illness, but will be at Old Trafford on Saturday. Kjelde: BBC Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Edwin Rafael-Vida-Rio-Pat Bebe-Carrick-Giggs/Park-Obertan Hernandez-Berbatov Vi må vinne denne, de to neste kampene er City borte og Villa borte, begge innen ei uke. Da har vi unnagjort mange kjipe bortekamper... Skulle det gå i baret denne uka kan vi bare glemme alt som heter PL denne sesongen. Dette er Fergies største test på to-tre sesonger. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Lurer på om Wolves sender reservelaget sitt utpå igjen. De må jo spare førstelagsspillere til de to hjemmekampene påfølgende uka. Det gjør de ikke får ikke sett kampen, må jobbe hele helga :( Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 JEG VIL SE BLOD!!! Eller finspill da. Går for 3-0! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 En aldri så liten krise har inntruffet. Min venn med PL på tv rekker kanskje ikke kampen... Denne kampen skal sees uansett. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 JEG VIL SE BLOD!!! Ikke umulig at du får se blod, sjeldent man ser lag spille så stygt som det Wolves gjør i år. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Vi har ikke spilt stygt, bare tøft. Unntaket er Henry sin takling mot Gomes. Mange av kortene er bare idiotiske og mer uheldige og udyktige enn stygge. Hvor mange Wolves kamper har du sett i år? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 En aldri så liten krise har inntruffet. Min venn med PL på tv rekker kanskje ikke kampen... Denne kampen skal sees uansett. Fiks deg TV2 sumo davettøø. Funker fjell. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Noen som har start-elveren? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hargreaves starter leser jeg på RedCafe. Haha, sykt! MUFC: Van Der Sar Brown Vidic Ferdinand O'Shea Park Fletcher Hargreaves Evra Obertan Hernandez Subs: Kuszczak Smalling Scholes Fabio Evans Macheda Bebe Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hargreaves starter leser jeg på RedCafe. Haha, sykt! MUFC: Van Der Sar Brown Vidic Ferdinand O'Shea Park Fletcher Hargreaves Evra Obertan Hernandez Subs: Kuszczak Smalling Scholes Fabio Evans Macheda Bebe Hargreaves? ehhh.. det tror jeg ikke før jeg får se det Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jo, det er confirmed, han starter! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Hazza starter? Hvor er Berba? Evra på kant? 4-5-1 hjemme mot Wolves? Her var det masse rart. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jo, det er confirmed, han starter! ser dere skriver det, men jeg tror det fortsatt ikke før jeg ser han på banen idet dommer blåser igang kampen Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Herlig! Nå kommer testen for Hargreaves. Forventer X-antall småskader i en periode fremover, likevel, nå krysser man fingrer og tær for at knærne holder og gir oss en ny dimensjon. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Gågata,Hazza!!Fantastisk,nå står jeg og tripper på t-banen og gleder meg til å komme hjem!!! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Wolveslaget for de interesserte: Hahnemann, Foley, Berra, Stearman, Ward, Henry, Milijas, Edwards, Hunt, Doyle, Jarvis. SUBS: Hennessey, Elokobi, Van Damme, Mouyokolo, Mancienne, Ebanks-Blake, Fletcher 11 av 11 riktig på tippinga av laget, mot Latias 2(?) av 11 i fjor. Selv om ikke han skal ha skyld for å ikke treffe i fjor Endret 6. november 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå