Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Wolverhampton


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen er større en klubben. Det gjelder også fansen. Hverken hargreaves eller fergie har noe ansvar ovenfor fansen

er ikke helt enig i den, så hvis fansen ikke blir tilfredstillt å slutter å handle United effekter/billetter å klubben taper penger, så er ikke dette faktisk en smule fergie sitt ansvar? bare for å sette det litt i perspektiv

 

På ingen som helst måte. om fansen slutter å betale til klubben så er det demmes eget valg og demmes egen skyld. Om de gjør det så er de vel medgangssuppoortere og da er det bare en fordel om de slutter. Jeg synes fansen skal føle seg priviligert for å få følge klubben.

 

Fergie sin jobb er å skape et lag så godt som er mulig etter hans hode. Og med de resursene som er tilgjengelige.

 

Ikke glem Carrick.

 

Carrick har da spilt bra denne sesongen.

Lenke til kommentar

HAHAHA :)

 

Supporterene er klubben til en hvis grad. Det er jo de som betaler for det hele. Dog hele greia er et samspill. Hva er fansen om man tar bort klubben?

 

Ikke fans i hvert fall.

 

Tror han snakker om fotball. City og Chelsea er ikke fotball.

 

Hvilket yrke har Terry & co da?

Endret av Vestaa
Lenke til kommentar

Ikke glem Carrick.

 

Carrick har da spilt bra denne sesongen.

Carrick har spilt ok-.

 

Det var likevel ikke poenget, det var at han ikke akkurat har vært fri for kritikk fra Goldwing.

Carrick har spilt mye bedre enn i fjor, og det er positivt å se. Jeg tror han kan bli viktig for oss utover i sesongen, og jeg håper jeg kan se han tilbake i den formen han var i 06/07 sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...