Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Wolverhampton


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jeg. Jeg synes 4 min er for mye, for meg ville 2-3 vært riktig. Og ja, dere scora etter 2.10 så dere hadde sikkert scort hvis det hadde vært 3 min også.

 

Når det er sagt så legger jeg ikke sylda på tapet på dommeren eller på overtiden, jeg synes bare det er ekstremt irriterende at det kommer på overtid.

Og ja, jeg er en dårlig taper for øyeblikket, noe dere også hadde vært. Var jo nærmest sparken for Fergusen når dere mista poengene mot Everton...

 

Jeg har ikke sagt en verdens ting om å sparke Farguson. Jeg tar skarpt avstand fra sånne uttalelser. Jeg var skuffet og klaget på at spillerene ikke holdt konsentrasjonen oppe men ellers syntes jeg vi gjorde en strålene kamp

 

Pass kjeften din

 

Har jeg sagt at at du ønsket å sparke Fergusen, jeg bare nevnte at det også i Unitedleiren kommer frustrasjon etter tap. Nevnte ikke deg engang.

Lenke til kommentar

Men det er da posetivt at Hargreaves var på banen i de minuttene.

Hvordan i allverden får du det til noe positivt? Det må jo ha vært et ENORMT slag for mannen. Skuffer 68tusen idag, ikke bare seg selv og trenerstaben. Nå vet man ikke hva denne skaden dreide seg om, men det så ut som Hargreaves skjønte raskt hva som skjedde. Da konkluderer jeg med at det var kneet. At han kun klarte 4minutter er ikke på noen måte positivt. Gjensynet var for oss kanskje gledelig, for han vil det være langt fra det når han ligger og tenker på fremtiden sin inatt.

 

Til kampen idag.

 

Nuddelkongen hadde foruten de to målene fortsatt vært vår beste idag, har en ballbehandling slik jeg aldri har sett fra den kanten før. Superb andreomgang. Han og Fletcher tar tak idag når resten av laget strør om seg med feilpasninger og nervøst spill. Forsvaret vårt er også nesten patent, selv om det er elendig av Vidic å ikke stoppe Blake. Ser at han mister balansen, men når ble det en unnskyldning. Likevel, vi vinner på en helt ræva dag. Vi gjør det vi må gjøre, scorer på overtid og skaper guts i laget. Herlig seier med "b-laget" på en grå dag :w00t:

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Hvordan får du spørsmålet "er united fansen fornøyd med Bebe?" til å bli "jeg har ikke sett Bebes kamper i cupen og CL"?

Aldri ment det som noe sånn. Jeg gikk ikke ut ifra at du som Arsenal-supporter kanskje ikke prioriterer United - Scunthorpe i 2 runde av ligacupen for å spotte ut formen til Bebe. Jeg regner med at innlegget ditt var retta mot de hårreisende forsøkene han hadde i dag og derav spurte om United-supportere generelt er fornøyd med signeringen. Jeg tror jeg snakker for en hel del av United-supportere når jeg sier at man vre de små grå godt når man hørte om signeringen og i ukene etter, men han har putta i CL & CC, han har vist at han tør å prøve, han har bevist at han har lovende fart, fysikk og teknikk.

 

Men det er da posetivt at Hargreaves var på banen i de minuttene.

Dette er det drøyeste jeg har lest på lenge. Overbevist om at du kødder nå, altså.

Lenke til kommentar

Men det må da være lov til å kommentere hva man har på hjertet uten å bli kalt bitter av halve unitedflokken.

 

Når ble det galt å kalle en bitter person for bitter? Spade er en spade. Bitter er du jo, og av helt forståelige grunner.

 

Bebe.... Gjorde det meste rett, kom til gode innleggsposisjoner til stadighet. Så er det fullstendig stopp i dag. De to innleggene som ikke ble mislykket ifølge statistikken såg ikke eg. Har trua på mannen, men i dag ble han kastet inn i noe han aldeles ikke taklet.

 

Hva Hernandez prøver på når han får gult kort skjønner ikke eg. Patetisk.

 

Forsvaret i dag var på det beste ustabilt. Hjelper ikke å ha de to verdens beste midtstopperne i midten når man har bingo og åresalg på kantene. Hvem var det egentlig som spilte høgreback i dag? Evra er ikke god for tiden. Mister ballen når United har høyt press flere ganger i dag, noe som gav kontringsvillige ulver sjanse etter sjanse. Heldigvis er de ikke gode.

 

Taklet Oshea Fletcher i forkant av målet til Wolves? Såg målet komme lenge før hvertfall, for en upresset Fletcher låg plutselig på bakken og kavet sammen med en united spiller med 2x nummer. Tror ikke det var Bebe, da han sjeldent var utenfor høgrekanten. Ihvertfall var det slike situasjoner United rotet noe sykt med i dag. Gang på gang på gang.

 

NÅr det er sagt så hadde ikke wolves noe voldsomt med sjanser. Så 2-1 ut fra sjansene er fett. Kunne vært 2-2, kunne vært 1-2. Men United hadde Park i dag.....

 

Forresten: Obertan kommer til å bli god når han får kvittet seg med de nærvøse epileptiske anfallene utpå banen. Virker som han spiller med all verdens selvtillit fram til han kommer til 16meteren. Da ser han stort sett ut som Bambi på den berømte isen. Frusterende å se han vende bort halve Wolves laget for så å få et drypp av dimensjoner når han skal trille ballen til lagkameratene.

Lenke til kommentar

Taklet Oshea Fletcher i forkant av målet til Wolves?

 

Var vel ikke takling, men lignet veldig på at han skulle snappe ballen fra Fletcher for å lure motspiller, noe Fletcher ikke var med på. Så i hvert fall slik ut. Så målet komme lang vei jeg og.

 

 

Så litt på SkySports etter kampen, og de pratet litt om at tidspunktet Bebe kom inn i kampen på kan ha vært med på å gjøre det vanskeligere for han. Tror han gjør det bedre neste gang han får sjansen.

Lenke til kommentar

Målet kommer to og et halvt minutt på overtid. Det hadde vert for lite med 2 min overtid så synes ikke Wolves har noe å klage på. 4 min er ikke for mye

 

Synes ikke vi gjør en altfor dårlig kamp. Det var ikke bra sett kampen under et men vi mangler mange spillere og alikevel så skaper vi sjangser og har et ok spill. Bebe slet med inleggene som var latterlige, men det kommer seg tror jeg. Hernandez sloss med forsvaret til Wolves som er proppet av selvtillit og gjør det bra. Park har hatt en stigende formkurve hele sesongen og han fortjener dette. Hernandez kunne latt være med den filmingsituasjonen og det er bra han fikk gult for den.

 

En ok kamp der vi viser litt hva som bor i "andre" valgene våre. De skapte en del mot Wolves.

 

Wolves hadde vel egentlig bare en virkelig stor sjangse som de bommet på.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Hvis dette er andrevalgene våre, så er jeg alvorlig bekymret. Hadde forstått det om det var 3-4. valg og hele gjengen var 17-18 år. Jeg har gått glipp av 2 kamper denne sesongen, de 2 første kampene til Bebe. Det jeg så i dag var rett og slett en patetisk opptreden. Hva kan han egentlig? Motta ballen klønete, stokke beina sine så han får dyttet den litt framover og deretter banke ballen til helvete i noe som skal forestille et innlegg? Nei den gutten kommer til å sikre oss mye troféer altså.

 

Ferguson undervurderer nok en gang. Angrepsrekka i dag (med unntak av Park) hadde ikke scoret på jenter-13 engang.

Lenke til kommentar

Obertan vil jeg si er et tredjevalg, Bebe er hvertfall et fjerdevalg. Park er et andrevalg. Hernandez er også per def et andrevalg, Hargreaves vet jeg ikke hva er. Dette var med unntak av backrekka det kanskje svakeste laget som er matchet på OT på flere år. Jeg er ikke bekymret i det hele. Vi har spillere som Scholes, Giggs, Nani, Rooney, Valencia og Berbatov m.fl. Det bør ikke vær nødvendig å minne noen på det. Jeg skjønner ikke hvorfor Sir Alex velger O'shea sentralt idag, er jo helt fryktelig. feilpasning og plasseringsfeil i fleng. Hadde vi hatt Anderson eller Carrick innpå ville kampen vært mye bedre fra vår side.

 

Det var uansett en monstergamble av Sir Alex. Skjønner ikke hvorfor han ikke hvilte Berba i midtuka isteden for i denne. I tillegg var matchingen av Hargreaves radikal. Ryktes at det bare var en strek ikveld btw, håper dette stemmer. Likevel, da skjønner jeg ikke hvorfor han gikk rett av banen uten å holde ut i 2 minutter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...