Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Wolverhampton


Latias

Anbefalte innlegg

Teipball - så du kampen, og skadene? Talte du sekundene som ble drøyd av wolveskeeperen?

 

Eller har du fulgt med på vglive.

 

 

Hva tror du?

 

4 min er mye å gi i tilegg. Ja, det var en hodeskade og alle byttene kom, men det var ikke noe mer enn normalt. 2-3 hadde vært greit.

 

Skulle man gitt tilegg for hva keepern holder på med skulle det vært 10 + min i tilegg, noe som du godt vet aldri skjer. Uansett...

Endret av Teipball
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva tror du?

 

4 min er mye å gi i tilegg. Ja, det var en hodeskade og alle byttene kom, men det var ikke noe mer enn normalt. 2-3 hadde vært greit.

Så det skal ikke legges til for uthaling av tid?

 

PS: Målet kom før det var spilt 3 minutter tillegg...

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

..........................................................................................

 

Makan til dritt igjen, og at det blir 4 min tilegg er et stort mysterium. Maks 2, og da hadde ikke målet kommet.....

 

Blir kvalm!

 

Fem bytter og skade på Brown som tok lang tid. Fire minutter var helt greit, i tillegg var det veldig mye drøying av tid.

 

Edit, og tre minutter er helt normal tilleggstid, da er det naturlig at det blir lagt til ett minutt når det er mye uthaling og hodeskade som tok lang tid.

Endret av Alt-Ctrl
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva tror du?

 

4 min er mye å gi i tilegg. Ja, det var en hodeskade og alle byttene kom, men det var ikke noe mer enn normalt. 2-3 hadde vært greit.

Så det skal ikke legges til for uthaling av tid?

 

PS: Målet kom før det var spilt 3 minutter tillegg...

 

Ikke at jeg kan de reglene helt eksakt, men hvis du selv tar tiden på hvor mye man drøyer på frispark og andre døballer så kan du jo se at man ikke bryr seg om det.

 

Og jeg har nevt at det kom før 3 min hvis du leser hva jeg har skrevet...

 

 

edit:

 

Allowance is made in either period for all time lost through:

• substitutions

• assessment of injury to players

• removal of injured players from the fi eld of play for treatment

• wasting time

• any other cause

The allowance for time lost is at the discretion of the referee.

 

30 sek per bytte er da tull, og dommeren skal selv bestemme hva som er riktig. Jeg synes 4 er for mye, dere synes (naturligvis) at det er perfekt.

 

Jeg er uasnett så sur nå at i mitt hode har jeg rett uansett...

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Det er jeg. Jeg synes 4 min er for mye, for meg ville 2-3 vært riktig. Og ja, dere scora etter 2.10 så dere hadde sikkert scort hvis det hadde vært 3 min også.

 

Når det er sagt så legger jeg ikke sylda på tapet på dommeren eller på overtiden, jeg synes bare det er ekstremt irriterende at det kommer på overtid.

Og ja, jeg er en dårlig taper for øyeblikket, noe dere også hadde vært. Var jo nærmest sparken for Fergusen når dere mista poengene mot Everton...

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Da hadde det sannsynligvis blitt mål om det hadde vært 2 min og. Ingen dommere som blåser av mens en spiller dribler seg inn i boksen.

 

 

Uansett, tid for litt skikkelig hard statistisk fakta.

 

Fletcher:

Pasninger: 58

Mislykkede: 2

Assist: 2

O'Shea:

Pasninger 32

Mislykkede: 2

 

Ferdinand:

Pasninger: 37

Mislykkede: 0

 

Vidic:

Pasninger: 43

Mislykkede 3 (2 av de oppe i angrep i eller ved siden av boksen)

 

 

Bebe prøvde seg på 9 innlegg, syv mislykkede.

Lenke til kommentar

Det er jeg. Jeg synes 4 min er for mye, for meg ville 2-3 vært riktig. Og ja, dere scora etter 2.10 så dere hadde sikkert scort hvis det hadde vært 3 min også.

 

Når det er sagt så legger jeg ikke sylda på tapet på dommeren eller på overtiden, jeg synes bare det er ekstremt irriterende at det kommer på overtid.

Og ja, jeg er en dårlig taper for øyeblikket, noe dere også hadde vært. Var jo nærmest sparken for Fergusen når dere mista poengene mot Everton...

 

2 minutter er noe man nesten ikke ser lengre i dagens fotball når det gjelder overtid. Hvorfor du syntes det skulle ha vært to minutter tror jeg ikke du har en jævlig god forklaring på.

 

Fortsett å komme med dine bitre stikk, du gjør dagen min så utrolig mye bedre. Makan til grining.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Er united fansen fornøyd med Bebe?

Hva forventer folk? Ny i klubben, ung, totalt uerfaren og aldri spilt en hel kamp. Scoring i ligacupen og Champions League i kampene han har fått innhopp. Hadde noen grusomme innlegg i dag, men om du hadde sett de andre kampene han har spilt så hadde du sett at innleggene hans er en av hans kvaliteter.

 

Mexican diver, har han hatt hjemmeundervisning av Nani?

 

Hvilket lag holder du med?

 

Slaktet for 80 minutter siden. Tomålsscorer idag.

:dremel:

 

Hehe, herlig Latias. Minutter før goalen skreik jeg ut om at jeg håpa han ble skada for jeg er så lei av å se han utpå banen nå. Mye gjennomført dritt i laget for tiden, fra spillere man før visst hvor lå. Park får en sugejobb av meg i kveld, men håper ikke han starter fler kamper bortsett fra i krisesituasjoner som dette med tanke på skader.

 

Angående tileggstiden koser jeg meg med bitterheten. Det er liksom bare på Old Trafford overtid eksisterer. Når Chelsea vinner på overtid er det klasse, vinnermentalitet og x-faktor, mens når United gjør det er det Fergietime. Ta en bolle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke at de skjedde noe mer uvanlig i denne kampen enn det gjør i andre. Og dermed synes jeg 4 min var mye. Har også sagt at dere mest sannsynelig hadde scort om det var 3 og 2 min også, og at jeg bare er jævlig langt nede pga tapet og jeg ikke legger skylden på dommeren eller overtiden. Men kan godt bare legge det dø, blir ikke enige uansett :)

 

Men det må da være lov til å kommentere hva man har på hjertet uten å bli kalt bitter av halve unitedflokken.

 

Og jeg hadde vært like irritert om det hadde vært Chelsea, West Ham eller Stoke. Saken er at det skjedde i denne kampen mot United.

Lenke til kommentar

Skjønner frustrasjonen av å tape på tampen av en kamp man faktisk hadde fortjent bedre mot et godt lag, men for et par uker siden ble West Ham snytt for scoring på overtid mot Wolves, i det som hadde vært enda værre for ulvene siden vi er nede i sumpa sammen med dere.

 

Morsomt at det er Park som scorer hvertfall, for han er en bedre spiller enn det Mancunians gir uttrykk for. Han var god i Nederland før han kom og var god i forrige VM også. Dere kan gjerne skippe han ned til øst-London for min del.

Lenke til kommentar

Men det må da være lov til å kommentere hva man har på hjertet uten å bli kalt bitter av halve unitedflokken.

 

Du er kanskje Wolves supporter? Da skjønner jeg frustrasjonen veldig godt. Det er bare det at etter hvert eneste overtidsmål på OT så er det "fergietime", for lang overtid osv. Begynner faktisk å bli lei det.

 

 

Maefteda, Park har vært i dårlig form en stund nå. Men tror nok de fleste husker hvor god han kan være på sitt beste. Synes han har spilt bedre de siste tre kampene, så håper han er på tur til å finne formen igjen. Blir viktig nå som vi er uten både Giggs, Nani og Valencia.

Lenke til kommentar

Hva forventer folk? Ny i klubben, ung, totalt uerfaren og aldri spilt en hel kamp. Scoring i ligacupen og Champions League i kampene han har fått innhopp. Hadde noen grusomme innlegg i dag, men om du hadde sett de andre kampene han har spilt så hadde du sett at innleggene hans er en av hans kvaliteter.

 

Hvordan får du spørsmålet "er united fansen fornøyd med Bebe?" til å bli "jeg har ikke sett Bebes kamper i cupen og CL"?

Endret av Vestaa
Lenke til kommentar

Men det må da være lov til å kommentere hva man har på hjertet uten å bli kalt bitter av halve unitedflokken.

 

Du er kanskje Wolves supporter? Da skjønner jeg frustrasjonen veldig godt. Det er bare det at etter hvert eneste overtidsmål på OT så er det "fergietime", for lang overtid osv. Begynner faktisk å bli lei det.

 

 

 

Er Wolves fan ja. Og selv med Ebanks Blake drakt på idag holdt det ikke. :)

 

@Maefteda, husker den mot West Ham, og er selvsagt enig. 1. poeng mot United er i det hele og fulle ikke vært mye. Men 3 poeng forskjell i West Ham kampen var viktigere, men forhåenligvis klarer begge klubber seg. Men det hadde vært veldig bra for moralen i laget og fått poeng her, isteden frykter jeg en deppa gjeng som blir eid mot Arsenal i neste kamp.

Lenke til kommentar

Det er jeg. Jeg synes 4 min er for mye, for meg ville 2-3 vært riktig. Og ja, dere scora etter 2.10 så dere hadde sikkert scort hvis det hadde vært 3 min også.

 

Når det er sagt så legger jeg ikke sylda på tapet på dommeren eller på overtiden, jeg synes bare det er ekstremt irriterende at det kommer på overtid.

Og ja, jeg er en dårlig taper for øyeblikket, noe dere også hadde vært. Var jo nærmest sparken for Fergusen når dere mista poengene mot Everton...

 

Jeg har ikke sagt en verdens ting om å sparke Farguson. Jeg tar skarpt avstand fra sånne uttalelser. Jeg var skuffet og klaget på at spillerene ikke holdt konsentrasjonen oppe men ellers syntes jeg vi gjorde en strålene kamp

 

Pass kjeften din

Lenke til kommentar

Er united fansen fornøyd med Bebe?

Hva forventer folk? Ny i klubben, ung, totalt uerfaren og aldri spilt en hel kamp. Scoring i ligacupen og Champions League i kampene han har fått innhopp. Hadde noen grusomme innlegg i dag, men om du hadde sett de andre kampene han har spilt så hadde du sett at innleggene hans er en av hans kvaliteter.

 

Jeg har fortsatt ikke sett noe av dagens kamp, men jeg kan minne om Bale som mot United kom til innlegg gang på gang, men ikke et innlegg var godt. Mot Inter og Maicon slår mannen inn som om han aldri har gjort annet.

 

Bebe har også et ekstremt (medie)press på grunn av prislappen. Jeg leser at mange er misfornøyd med dagens jobb av Bebe, men han var da langt mer med i spillet enn O'shea og Obertan? Det tyder på at mannen er spillbar og prøver på ting. Når ingenting fungerer blir det dessverre langt mer negativt enn om man går rundt og er usynlig en hel kamp.

 

Så til Vestaa:

For min del har Bebe de fysiske forutsetningene for å bli god. Dessverre mangler han litt på fotballforståelsen. Forhåpentligvis vil han lære dette - i verste fall ender vi opp med en sterk versjon av Walcott. ;)

 

Bebe tørr å utfordre, han kommer til innlegg nesten hver gang og han har nettopp kommet til klubben. I forhold til en haug av Liverpoolkjøp de siste sesongene fremstår mannen som rent gull, men vi er selsvagt skeptisk til at Ferguson ikke hadde sett spilleren før han signerte mannen. Vi er minst like skuffet over summen som burde vært 60M lavere. For 75M får man jo Vaart, Sneijder osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...