Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Wolverhampton


Latias

Anbefalte innlegg

b_12.png VS b_44.png

 

Premier League

06-11-2010 Kl. 16:00 @ Old Trafford

 

Vises på: TV2 PL HD1

 

sc20101028a1a.jpg

 

 

----------------------------------------------------

 

Kun ti dager etter at lagene kjempet om kvartfinaleplass i ligacupen, møtes de nok engang på samme arena. Etter en tam start, fikk vi se et fyrverkeri av en andreomgang. United gikk opp i ledelsen to ganger, men begge gangene svarte Wolves raskt tilbake. Det måtte en scoring av supermannen Chicharito rett før overtid til å avgjøre kampen til Uniteds fordel. Denne gangen er det tre Premier League-poeng som står på spill. Det vil være to lag som kommer til å kjempe hardt for poengene. United vil henge med i toppen, mens Wolves vil klatre seg ut av nedrykksstriden. Phil Dowd er satt opp som pipeblåser. Han delte ut hele ni gule kort og ett rødt kort (Berra) i kampen mellom Fulham og Wolves. Han har også dømt United en gang, det var i borteoppgjøret mot Bolton. Dowd er meget glad i kortstokken sin, han har delt ut hele 46 gule og tre røde kort på 11 kamper.

 

MANCHESTER UNITED

 

manutd1.png

 

United tok en rutinert borteseier mot Bursaspor på tirsdag, og står nå med hele 23 kamper uten en eneste tap i alle turneringer. Før kampen vil det stå 218 dager uten tap, forrige nederlag kom hjemme mot Chelsea tidlig i april. Etter denne hjemmekampen venter to knalltøffe borteturer mot rival City og Aston Villa i løpet av fire dager, det er altså viktig å få med seg alle tre poengene herfra. Nani skadet seg i Tyrkia, og går mest sannsynlig glipp av denne kampen. Fletcher er tvilsom etter å ha pådratt seg skade i samme kamp. Ferdinand ble hvilt på tirsdag, og er fit for fight. Scholes blir muligens hvilt, slik at han er 100 % mot City og Villa. Han er også kun ett gult kort unna suspensjon, noe United ikke trenger akkurat nå. Ellers er Evans tvilsom, det samme mer Macheda som ikke ble med til Tyrkia. Rooney, Owen, Hargreaves, Valencia og Giggs er alle ute fra før.

 

Mulig lagoppstilling:

 

van der Sar

O'Shea - Vidic - Ferdinand - Evra

Obertan - Carrick - Anderson - Park

Berbatov - Chicharito

 

 

WOLVERHAMPTON

(skrevet av Teipball)

 

x1zh2u.png

 

Etter åtte kamper uten seier og hele fem tap på rad, løftet Wolves seg hjemme mot Manchester City sist helg. En solid 2-1 seier der Ulvene hadde bortimot 60 % ballbesittelse, og optimismen i Wolverhampton er stor før et nytt oppgjør mot Manchester United på få uker. En mann som man virkelig bør se opp for er lynvingen Matt Jarvis som har vært i kanonform de siste ukene. Likevel ligger Wolves fortsatt på en 19. plass i PL, men etter å ha mistet ledelsen i hele fem kamper denne sesongen så er det klart at man kunne vært høyere på tabellen med litt mer tur. Til de fleste United supporteres skrekk var Karl Henry tilbake etter suspensjon mot City og små meksikanske legger kan få et interessant møte med jernmannen fra Wolverhampton. Craddock, Guedioura og Zubar er alle ute med skade. Wolves sin siste seier mot United kom på Molineux i 2004 etter en scoring av Kenny Miller, og spørsmålet er om Kevin Doyle og resten av ulveflokken kan gjenta bedriften på Old Trafford.

 

Mulig lagoppstilling:

 

Hahnemann

Foley - Berra - Stearman - Ward

Edward - Henry- Miljas

Jarvis -Doyle - Hunt

 

Tips: 2-1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wolves fikk vel uavgjort mot West Ham og brøt rekken på 4 tap på rad, slik at det ikke ble 5. West Ham skulle fått godkjent målet de fikk på overtid da, så vi kan godt si at de vant ;)

 

Gidder ikke å legge inn samme bilde som Danielzu og Goldwing har lagt ut i andre kamptråder, men de fleste kjenner vel til historien om hva Wolves gjorde i tilsvarende kamp ifjor :p

Lenke til kommentar

Som Maefteda sier så er det ikke 5 tap på rad det var, men 8 kamper uten seier på rad og på de kom det totalt 5 tap. Ikke bra uansett :p

 

Jeg skjønner ikke oppstyret som ble i fjor ettet at Wolves stilte med de nest beste mot United. Man endte opp med å vinne mot Burnley i en livsviktig kamp som var med å redde sesongen. Topplagene sparer spillere hele tiden, men slipper unna med at de har bedre spillere.

 

Uansett var det spillere som var mer enn gode nok fra PL sett fra Wolves sitt ståsted. Ikke reservaleget som norske medier skrev. 6 av spillerne spilte fast i fjor, mens de andre var på benken for det meste. Hører ikke folk klage når Chelsea spiller med Kalou eller United med Brown.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Deres nest beste og beste er ca like dårlig, men i store trekk stilte dere med det beste dere kunne. Ifh laget som stilte mot City var det ikke rare forskjellen i kvalitet.

 

Jeg forventer plankekjøring. United er ikke avhengige av enkeltspillere og selv uten Nani, Giggs og Rooney mfl har vi nok av kreative alternativ å stille fremover i banen. Bare Berbs og Hernandez skulle være nok i bøtter og spann.

 

Tror Wolves er uheldig med tidspunkt å møte oss på selv om vi vært i tyrkia denne midtuken. Det virker som vinnermentaliteten og profesjonaliteten er tilbake i gjengen etter en rufsete start.

 

Har en god følelse på denne for første gang på en stund. Tror vi er i en ittebitteliten steam.

 

Hargreaves, Giggs, Fletcher, Valencia, Rooney, Nani ute, men utrolig nok er midtstopperne våre skadefri for engangs skyld! Ikke mange lag i europa som hadde klart seg med en slik skadeliste.

Lenke til kommentar

Deres nest beste og beste er ca like dårlig, men i store trekk stilte dere med det beste dere kunne. Ifh laget som stilte mot City var det ikke rare forskjellen i kvalitet.

 

Jeg forventer plankekjøring. United er ikke avhengige av enkeltspillere og selv uten Nani, Giggs og Rooney mfl har vi nok av kreative alternativ å stille fremover i banen. Bare Berbs og Hernandez skulle være nok i bøtter og spann.

 

Tror Wolves er uheldig med tidspunkt å møte oss på selv om vi vært i tyrkia denne midtuken. Det virker som vinnermentaliteten og profesjonaliteten er tilbake i gjengen etter en rufsete start.

 

Har en god følelse på denne for første gang på en stund. Tror vi er i en ittebitteliten steam.

 

Hargreaves, Giggs, Fletcher, Valencia, Rooney, Nani ute, men utrolig nok er midtstopperne våre skadefri for engangs skyld! Ikke mange lag i europa som hadde klart seg med en slik skadeliste.

 

Litt mer optimisme å spore om dagen Game? Skjedd noe positivt i livet ditt som du vil dele med pappa?

 

Jeg gleder meg (som vanlig) til kamp, herlig med 1600-kamp på lørdager. Lørdagsplanen er som følger: Stå opp tidlig, lese til eksamen, dra hjem til kampstart, lage en digg middag og så ut på fylla for å lete etter den blivende fru Hoff.

 

Ønsket lag.

 

VDS

 

Rafael Vidic Ferdiand Evra

Obertan Carrick Scholes Park

Hernandez Berbatov

 

Mistenker dog at det kan bli slik:

 

VDS

Oshea Vidic Ferdinand Evra

Obertan Scholes Carrick Anderson Park

Berbatov

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar
Lørdagsplanen er som følger: Stå opp tidlig, lese til eksamen, dra hjem til kampstart, lage en digg middag, ut på fylla og lete etter den blivende fru Hoff.

 

Heh... litt annerledes enn min plan gitt....

 

Dvs, min plan er rimelig dynamisk avhengig av kan minste fruen i huset bestemmer seg for.

Men denne kampen skal eg få sett, for nå har eg ikke sett en Unitedkamp på laaaange tider.

Lenke til kommentar

Annakvar veke hatar eg laurdagskampar. Det ser alltid ut til at laurdagskampane våre kjem på dei laurdagane når eg er på jobb. :mad:

 

Forhåpentlegvis blir dette ein grei siger. På OT mot Wolves så skal det strengt tatt vere det og med fem sigrar på rad, så hadde det vore greit å utvide den rekka med ein del kampar til. Det blir vel gjerne ein start for Obertan og berre av den grunn hadde det vore kjekt å få sett kampen.

Lenke til kommentar

Hva jobber du med arch, om jeg får spørre? Lørdagsarbeid er noe svineri, føler med deg...

 

Hoffer'n: Livet smiler til meg om dagen og det for for fulle mugger. Og når jeg er i en slik positiv steam pleier det å bety at United vinner fotballkamper regelmessig igjen, ergo blir det seier mot Wolves på Lørdag og poeng mot City i midtuka.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Hehe, ikkje sportsbutikk, berre sportsavdeling i større butikk. :p

 

van der Sar

O'Shea - Vidic - Ferdinand - Evra

Obertan - Carrick - Anderson - Park

Berbatov - Chicharito

 

Er Ando tilbake? Var vel fleire som ikkje blei med til Tyrkia grunna eit virus eller noko liknande. Hadde ikkje blitt direkte lei meg om vi stilte med dette laget, men kva med Brown på høgrebacken?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...